شبکه یک ۵ فیلم سینمایی پخش می کند

شبکه یک ۵ فیلم سینمایی پخش می کند

از ۷ تا۱۱ شهریورماه؛

شبکه یک ۵ فیلم سینمایی پخش می کند

فیلم‌های سینمایی جشنواره تابستانی شبکه یک سیما در روز های ۷ تا ۱۱ شهریور اعلام شد.

تاریخ : سه شنبه ۷ شهریور ساعت ۱۸:۳۱

به گزارش هنرنیوز؛ شبکه اول سیما فیلم سینمایی «آنجا که زاده شدم»،« شکار سایه»،«وضعیت بازی»،«شکار روباه »و «کوچک جنگلی» در روز های ۷ تا ۱۱ شهریور روی آنتن می فرستد.

۱ – فیلم سینمایی «آنجا که زاده شدم» به کارگردانی مسعود آب پرور، محصول سال ۱۳۸۷ و با بازی سام درخشانی، احمد نجفی و سولماز غنی سه شنبه۷ شهریور ساعت ۵۰ دقیقه بامداد از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. داستان این فیلم درباره نوید شایان دانشمند متخصص علوم سلولی ایرانی الاصلی است که در دانشگاه نیوکاسل انگلیس فعالیت می‌کند. او برای شرکت در جشنواره علمی تحقیقاتی وارد ایران و با استقبال گرم استاد سابق خود دکتر متین خواه روبرو می‌شود.دکتر متین خواه از نوید که متخصص علوم سلولی است می‌خواهد برای پیشرفت تحقیقات در ایران بماند…
۲ – فیلم سینمایی «کوچک جنگلی» به کارگردانی بهروز افخمی محصول دهه ۶۰ سینمای ایران ۰۱:۰۰ بامداد چهارشنبه ۸ شهریور از شبکه یک سیما پخش می‌شود. مجموعه تاریخی – حادثه‌ای “کوچک جنگلی”در سال ۶۶ از شبکه یک سیما پخش شد و پس از آن یک فیلم سینمایی ۱۲۰ دقیقه‌ای آن ساخته شد. این سریال تصویرگر مقطی از قیام جنگل به رهبری میرزا کوچک خان جنگلی است و مبارزه میرزا کوچک خان درکنار یارانش را به تصویر می‌کشد. در سریال «کوچک جنگلی» هنرمندانی چون علیرضا مجلل، مهدی هاشمی، ولی‌الله مومنی، سیروس قهرمانی، بهرام زند، عنایت بخشی،‌ امرالله صابری و … به عنوان بازیگر نقش آفرینی کردند.

۳ – فیلم سینمایی «شکار روباه » به کارگردانی مجید جوانمرد و با بازی دانیال حکیمی، فرهاد قائمیان، سام درخشان محصول سال ۱۳۸۷ ۳۰ بامداد پنجشنبه ۹ شهریور از شبکه یک سیما پخش می‌شود.داستان «شکار روباه» که فیلمبرداری آن در تهران، اصفهان و ایروان در کشور ارمنستان صورت گرفته است، درباره دو برادر دانشمند ایرانی به نام‌های سهراب و علی است که برای شرکت در یک کنفرانس علمی بین المللی به کشور ارمنستان سفر می‌کنند. پایان این کنفرانس، آغاز آشنایی و عشق سهراب به ورونیکا است که پیامدهای آن، خانواده سهراب، برادرش علی و عده دیگری را دستخوش فراز و فرودهایی می‌کند.
۴ – فیلم سینمایی «وضعیت بازی» محصول سال ۲۰۰۹ به کارگردانی کوین مک دونالد و با بازی راسل کرو و بن افلک ۳۰ بامداد جمعه ۱۰ شهریور از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این فیلم اقتباسی از روی سریال معروفی با همین نام ساخته شده است که سال ۲۰۰۳ از شبکه بی بی سی پخش شد. راسل کرو در این فیلم نقش کال مک آفری را که یک روزنامه نگار است بازی می کند . داستان فیلم حول تلاش های کال برای پرده برداشتن از قتل معشوقه سناتور آمریکا یی که نقش آن را بن افلک بازی می کند شکل می یابد. درونمایه فیلم بررسی نقش بیطرفی در کارهای خبرنگاری و رابطه بین سیاستمداران و رسانه‌هاست.
۵ – فیلم تلویزیونی « شکار سایه» ساخته عباس رافعی با بازی بیژن افشار، محمد علایی، پانته آ مهدی پور، جاش پارکر و فرهاد مهدوی محصول سال ۱۳۹۰ شنبه۱۱ شهریور ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.این تله فیلم قصه سرباز امریکائی حاضر در جنگ افغانستان است که با فرار از جنگ ،در ایران ناپدید می شود. پلیس و ماموران وزارت امور خارجه در جستجوی او هستند و لی هرچه بیشتر جستجو می کنند کمتر نشانی از او می یابند تا اینکه دختری دستگیر می شود که گویا ارتباطی با سرباز گمشده دارد.

کد خبر: ۴۵۵۰۴

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.