شبک یک سیما راستش را گفت و میلیاردر شد!

۲۰م آذر ،

با پایان پخش سریال شبانگاهی شبکه یک و آغاز پخش سریالی تازه

سینماپرس-گروه تلویزیون/با پایان مراحل تولید مجموعه تلویزیونی «میلیارد» این سریال از امشب از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، با اتمام تصویر برداری صحنه های خیابانی و ساخت موسیقی سریال، از امشب تا اول بهمن شبکه یک میزبان «میلیارد» ی ها شود.

فصل اول این مجموعه نمایشی هر شب ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن ساعت ۱۵:۱۵ شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک سیما پخش می گردد.تیتراژ «میلیارد» توسط مجید یوسف زاده ساخته شده است.

داستان سریال ۵۰ قسمتی «میلیارد»، دربارهٔ پسری به نام بهادر است که برای پیداکردن کار به هر دری می زند تا اینکه در شرکتی بزرگ و خانوادگی استخدام می گردد. در این شرکت ‌همه اهل زدو بند می باشند و اغلب از جایگاهشان سوء استفاده می‌کنند. بهادر ساده دل ناخواسته با بسیار از این اشخاص در می‌افتد که ماجراهای طنز زیبایی را به همراه می آورد.

علی پیردوست درنقش دایی هوشنگ، زهیر یاری در نقش بهمن، سحر زکریا در نقش آذر خواهر بهمن و دختر فرجام، محمد رضا شریفی نیا در نقش فرجام رییس شرکت، عاطفه رضوی در نقش سیمین زن فرجام، علیرضا کمالی نژاد در نقش منصور داماد فرجام، نیما شاهرخ در نقش تیراداد پسر بزرگ، مجید مظفری در نقش ولی پدر بهادر، آرام جعفری در نقش شیرین خواهر بهادر، رامین راستاد در نقش خسرو داماد ولی و فریبا نادری در نقش خانم قدیم منشی شرکت، از بازیگران سریال میلیاردر می باشند.

مجموعه «میلیارد» که درگروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک و توسط رامین عباسی زاده تهیه می گردد ، قرار است فصل اول آن در ۲۵ قسمت از فردا تا اول بهمن طی پنج شب در هفته روی آنتن شبکه یک قرار بگیرد.

عوامل پشت دوربین میلیاردر نیز عبارتند از: رضا میهن دوست: نویسنده /رامین عباسی زاده: تهیه کننده/علیرضا امینی: کارگردان/اسماعیل آقاجانی: تصویر برداری/ صدابردار: علی کیان ارثی/گریم: شهرام خلج/طراح صحنه: امیرحسین حداد/طراح لباس: هانیه امیدی/مدیر تدارکات: حیدر زرقومی/مدیر تولید: سحر مصیبی/تدوین:رضا مطهری، صداگذار: نادر بادامچی/عکاس : حسن ناهی/ دستیار یک و برنامه ریز:علی جناب/دستیار یک فیلمبردار: محمد حیدری.

انتهای پیام/ع.ت – ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۰۵۲


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.