شب “بخیل عشق” سوار بر بال “لایپزیک”

۱۳م اسفند ،

کتاب “بخیل عشق” سوار بر بال نمایشگاه “لایپزیک” و در قالب یک لیست به تمامی کشورهای جهان پرواز می‌کند.

“فریده خلعتبری”، مدیر مسئول انتشار یافتنات شباویز و نماینده بنیاد هنر کتاب‌آرایی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به قرار‌گیری کتاب “بخیل عشق” در میان ۳۶ اثر برگزیده جشنواره بین‌المللی زیباترین کتاب‌های جهان افزود: این کتاب، اولین اثر مکتوب ایران بوده که در زمره آثار برگزیده جشنواره بین‌المللی زیباترین کتاب‌های جهان از سال اول برگزاری آن تا به امسال قرار گرفته است.

وی گفت: انتشار یافتنات شباویز، در ۵ سال قبل نماینده بنیاد هنر کتاب‌آرایی بوده و امسال نیز همچون سال‌های قبل چند عنوان کتاب را به جشنواره زیباترین کتاب‌های جهان معرفی کرده است.

مدیر مسئول انتشار یافتنات شباویز با تأکید بر اینکه هر ساله برگزیدگان نهایی جشنواره زیباترین کتاب‌های جهان علاوه بر ارائه در نمایشگاه لایپزیک، در قالب لیستی به تمامی کشورهای جهان معرفی می‌شوند، اظهار داشت: امسال ۲۵ عنوان کتاب از ایران به جشنواره بین‌المللی کتاب تهران معرفی شده که ۴ عنوان آنها از دریچه انتشار یافتنات (عصر داستان) به بازار کتاب وارد شده‌اند.

“خلعتبری” تصریح کرد: امسال به جشنواره بین‌المللی زیباترین کتاب‌های جهان، ۵۷۵ عنوان کتاب از ۳۲ کشور ارسال شدند که از میان آنها ۳۶ کتاب از ۱۳ کشور به جمع برگزیدگان نهایی جشنواره راه یافتند.

وی خاطر‌نشان کرد: نمایشگاه لایپزیک، ۱۵ مارچ مصادف با ۱۸ اسفند ماه سال در کشور آلمان برگزار می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.