شب فراموش نشدنی دیزنی با ˝خراب‌کاری‌های رالف˝

۱۵ام بهمن ،

کمپانی دیزنی با انیمیشن سینمایی و سه‌بعدی ˝خراب‌کاری‌های رالف˝، شبی فراموش نشدنی را در مراسم چهلمین دوره جوایز سالانه انی ۲۰۲۲ (Annie Awards) با حضور هنرمندان، سازندگان و تولیدکنندگان سرشناس دنیای انیمیشن پشت سر گذاشت.

به گزارش هنرآنلاین، در چهلمین دوره جوایز سالانه انی ۲۰۲۲ که در رویال‌هال دانشگاه ucal برگزار شد، استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی موفق شد ۱۰ جایزه انی را از آن خود کند.

بنابر این گزارش، انیمیشن سینمایی “خراب‌کاری‌های رالف” (۳d) محصول کمپانی دیزنی به تنهایی ۵ جایزه از ۱۰ جایزه این کمپانی را دریافت کرد.

انیمیشن سینمایی سه‌بعدی “خراب‌کاری‌های رالف” دربارهٔ شخصیتی به نام رالف، ضدقهرمان بازی‌های آرکد است که دیگر حاضر نیست نقش خود را به عنوان یک ضدقهرمان بپذیرد و تلاش می‌کند به یک قهرمان تبدیل بشود، اما آرزوی دیرین او کل دنیای آرکد را به هم می‌ریزد.

این انیمیشن سینمایی به عنوان پنجاه‌ودومین انیمیشن سینمایی کمپانی دیزنی محسوب می‌شود، علاوه بر جایزه بهترین فیلم بلند انیمیشن در رشته‌های کارگردانی، موسیقی، صداپیشگی و فیلمنامه نیز جایزه انی ۲۱۳ را دریافت کرد.

به نوشته ورایتی، امسال انیمیشن‌های “خراب‌کاری‌های رالف” (دیزنی)، “شجاع” (پیکسار)، “فرانکن‌وینی” (دیزنی)، “هتل ترانسیلوانیا” (سونی)، “پارانورمن” (فوکس فیچرز)، “طلوع نگهبانان” (دریم ورکس انیمیشن)، “دزدان دریایی، گروه ناجورها” (آردمن) و “گربه خاخام” (جی‌کید) در بخش بهترین انیمیشن بلند سینمایی نامزد دریافت جایزه انی بودند.

در چهلمین دوره جوایز انی ۲۰۲۲ محصولات کمپانی دریم ورکس انیمیشن ۶ جایزه، استودیو نیکلئودین ۳ جایزه و کمپانی‌های فوکس فیچرز و پیکسار نیز هر کدام ۲ جایزه را از آن خود کردند.

گفتنی است، انیمیشن “خراب کردن رالف” که هفته قبل جایزه بهترین فیلم انیمیشن را از انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا را نیز دریافت کرده به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن با انیمیشن‌های مطرحی همچون “شجاع”، “فرانکن‌وینی”، “پارانورمن” و “دزدان دریایی! گروه ناجورها” به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.