شب یلدا با احسان علیخانی قطعی نیست

۲۲م آذر ،

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما با بیان اینکه طرح احسان علیخانی برای تهیه‌کنندگی و اجرای ویژه‌برنامه شب یلدا در حال بررسی است، تأکید کرد این شبکه شب یلدا هم به شیوه همیشه “دیروز امروز فردا” را روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری مهر:  مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما با بیان اینکه طرح احسان علیخانی برای تهیه‌کنندگی و اجرای ویژه‌برنامه شب یلدا در حال بررسی است، تأکید کرد این شبکه شب یلدا هم به شیوه همیشه “دیروز امروز فردا” را روی آنتن می‌برد.

فضل‌الله شریعت‌پناهی دربارهٔ خبری مبنی بر اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی در ویژه‌برنامه شب یلدای شبکه سه گفت: احسان علیخانی برای شب یلدا طرحی به شبکه سه ارائه داده بود که در حال بررسی است و هنوز قطعیت ندارد.

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی این موضوع قطعی می‌شود، افزود: هنوز کنداکتور شب یلدا را نبسته‌ایم. با این حال در این شب برنامه “دیروز امروز فردا” به روال همیشه روی آنتن می‌رود و مشخص نیست تصمیم بگیریم برنامه‌ای ویژه شب یلدا داشته باشیم یا خیر.

به گزارش مهر، اخیرا خبری در رسانه‌ها منتشر و اعلام شده بود که دوران ممنوع التصویری احسان علیخانی پس از اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو، با اجرای ویژه‌برنامه شب یلدا به پایان می‌رسد. مدیر شبکه دو نیز چندی پیش در دو گفتگو با مهر از حضور زودهنگام وی در این شبکه خبر داده بود.

با این حال اصرار شبکه سه به پخش برنامه چالشی “دیروز امروز فردا” که به طور معمول تا نیمه شب ادامه پیدا می‌کند، می‌تواند نشان از آن باشد که طرح احسان علیخانی برای شب یلدا به تایید نرسد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.