شجاعی:درانتظار پاسخ کمیته ملی المپیک برای جذب مربی هستیم

به گزارش ایرنا،’فریده شجاعی’افزود:طبق توافقات اولیه قراراست،این مربی در ماه سپتامبر به ایران بیاید.

به گفته وی، مسوولان کمیته ملی المپیک به دلیل حضور در لندن هنوز پاسخی به نامه فدراسیون درخصوص جذب این سرمربی و توافقات نهایی نداده اند.

شجاعی گفت:بزودی با مسوولان کمیته ملی المپیک دیدارخواهیم کرد تا تکلیف این مربی مشخص شود.

وی در ادامه گفت: اردو های تدارکاتی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است تااین دوتیم به شرایط ایده آلی برسندو از گروه های خود تا مرحله فینال صعود کنند.

شجاعی افزود: سال گذشته برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان این دو تیم از مرحله اول صعود کرده و هم اکنون باید در مرحله بعدی پرقدرت ظاهر شوند و تا مرحله نهایی پیش روند.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برنامه ها و بازی های تدارکاتی که کادر فنی این دو تیم اعلام کرده اند، طبق روال برگزار می شود و امیدوارم شاهد کسب نتایج خوبی از دو تیم ۱۶ و ۱۹ سال باشیم.

رییس کمیته بانوان درخصوص تیم زیر ۱۴ سال گفت:اسفندماه رقابت های آسیایی زیر ۱۴ سال آسیا در سریلانکا برگزار می شود.

وی گفت: برنامه های این تیم را هر چه زودتر تایید خواهیم کرد تا اردوهای تدارکاتی آن آغاز شود و شاهد کسب نتایج مطلوب در این رده بگیریم.

شجاعی در پایان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال گفت: بعد از ماه مبارک رمضان اردوی این تیم آغاز می شود چرا که تیم ملی فوتسال بزرگسالان باید در جام جهانی کوچک که به میزبانی پرتغال و با حضور کشور های برتر برگزار می شود، شرکت کند.

به گفته وی، ژاپن، برزیل، اسپانیا و روسیه از جمله تیم هایی هستند که تاکنون برای شرکت در این رقابت اعلام آمادگی کردند.

ورزشی ** ۱۳۴۶ **۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۴۶۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.