شجاعی:منوچهری راتهدیدنکرده ایم

‘محمدعلی شجاعی’ روز سه شنبه در باره جلسه صبح امروز (سه شنبه)با دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بهرام افشارزاده از من خواست که برای مسائل پیش آمده با ورزشکاران المپیکی تیراندازی با کمان ایران به نزد او بروم.در ابتدای این جلسه ازمن خواست که اگرمیلاد وزیری وزهرا دهقان خطایی مرتکب شده اند آنها را ببخشیم.

وی ادامه داد: افشارزاده در جریان تمام مسائل اتفاق افتاده در این مدت نبود و با توجه به حسن نیتی که دارد فکر می کرد تصمیم ما برای کنار گذاشتن این دو ورزشکار پشتوانه منطقی نداشته است. زمانی که توضیحات کامل من را درباره اتفاقات چهار ماه اخیر و تحمل بیش از حد فدراسیون مقابل ناملایمات را شنید پذیرفت که دیگر نمی توانستیم باز هم مقابل بی انضباطی ها کوتاه بیاییم.

شجاعی گفت: وقتی برای افشارزاده در باره میزان بی حرمتی این ورزشکاران صحبت کردم از این موضوع بسیار تعجب کرد و گفت که فکر نمی کرد چنین اتفاقاتی رخ داده باشد.

سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان درباره اظهارات زهرا دهقان مبنی بر این که شجاعی گفته است هیچکدام از مسئولین وزارت ورزش و کمیته المپیک هم نمی توانند تصمیمات ما را رد کنند، گفت: دلیلی ندارد من چنین مسائلی را بیان کنم زیرا این حرف خیلی بچه گانه است.

وی درباره سخنان وزیری ودهقان درباره دیکته شدن درخواست کتبی آنهاازسوی شجاعی گفت: قرار بود از روز شنبه تمرینات تیم ملی آغاز شود اما منصور کردی مربی تیم به من زنگ زد و گفت که این دو ورزشکار می خواهند پیش از تمرین با من گفت و گو کنند. ابتدا با این درخواست مخالفت کردم اما وقتی اصرار آنها را دیدم و حتی دهقان با دفتر من تماس گرفت و تقاضای وقت ملاقات کرد حاضر به صحبت با ورزشکاران شدم.

شجاعی ادامه داد: در این جلسه ابتدا تقاضای خود را به صورت شفاهی مطرح کردند اما از آنها خواستم این درخواست را به صورت کتبی بنویسند تا در کمیته فنی بررسی شود و تا تصمیم گیری راجع به این موضوع به تمرینات بازگردند.

وی افزود: با وجود اینکه درخواست کتبی برای تغییر مربیان تیم ملی را نوشتند حاضر به شرکت در تمرینات نشدند و گفتند که دیگر حاضر به ادامه کار با کادر فنی کنونی نیستند.

سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: من به دنبال ضربه زدن به وزیری و دهقان نبودم و الان هم از شرایط پیش آمده بسیار ناراحت هستم. هدف من این بود که ۲۰ روز باقی مانده تا بازی های المپیک حتی در صورت ادامه بی حرمتی این ورزشکاران، بدون مشکل سپری شود اما وقتی آنها در تمرین شرکت نمی کنند از عهده ما چه کاری بر می آید؟

وی درباره عدم حضور نادر منوچهری در تمرین صبح امروز و شایعه تهدید او از سوی فدراسیون اظهار داشت: در کار من خواهش و تهدید هیچ جایی ندارد. منوچهری هم باید به حضور در المپیک افتخار کند. این ورزشکار به دلیل کارهای شخصی دیشب از تهران خارج شده بود اما امروز بازمی گردد و در تمرین بعد از ظهر هم شرکت خواهد کرد.

ورزشی**۲۰۲۴**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۲۹۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.