شجاعی:وزیری و دهقان تحریک می شوند/اشتباه ما تحمل بیش از حد بود

‘محمدعلی شجاعی’ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از بازگشت از جام جهانی آمریکا اعلام کردیم که تمرینات تیم ملی از روز شنبه شروع می شود اما زهرا دهقان و میلاد وزیری اعلام کردند که برای حضور در این تمرینات شرایطی دارند.

وی ادامه داد: این ورزشکاران با این ادعا که مربیان فعلی تیم ملی را قبول ندارند خواهان تغییر در کادر فنی بودند. من در پاسخ گفتم در تمرینات شرکت کنید تا درباره درخواست های شما تصمیم گیری کنیم اما آنها از حضور در تمرینات خودداری کردند.

شجاعی گفت:ظاهرا این ورزشکاران به رفتار گذشته خود ادامه می دهند و در این مدت هم در تمرینات هرکاری خواستند انجام دادند. بارها به مربیان تیم ملی توهین کردند و حتی یک بار می خواستند مدیر سازمان تیم های ملی را کتک بزنند.

وی تاکید کرد:اشتباه ما این بود که در مقابل کارهای این ورزشکاران بیش از حد خویشتن داری کردیم و من از مربیان تیم ملی به دلیل این کار عذرخواهی می کنم.

سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: ورزشکارانی که تمرینات را تحریم می کنند اینگونه تصمیمات را در جلسات شبانه خود می گیرند و قطعا از سوی افرادی بیرون از فدراسیون تحریک می شوند.

وی گفت: تمام مسائل فنی را بر عهده کمیته فنی گذاشته ایم و این کمیته فردا درباره نفرات اعزامی به بازی های المپیک تصمیم گیری می کند.

ورزشی**۲۰۲۴**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۹۲۶۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.