شجاعی: کمانداران ایران با روحیه بالا مسابقات جهانی را شروع می کنند

تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان از امشب برای دریافت سهمیه های ورودی المپیک لندن در سومین دوره مسابقات جام جهانی آمریکا به مصاف حریفان خود می رود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا ، محمد علی شجاعی سرپرست فدراسیون گفت :با توجه به اینکه ما نسبت به تیم های دیگر چهل و هشت ساعت قبل از شروع مسابقات به شهر آگدن رسیده ایم ورزشکاران کشورمان با آب و هوای این کشور نسبتا عادت کرده و دو جلسه تمرینی خوب را نیز گذرانده اند .

وی افزود: با توجه به تمرینات وامتیازات کسب شده ، ورزشکاران و مربیان روحیه بسیار خوبی دارند که امیدوار هستیم با همین روحیه بتواند در دور مقدماتی در جدول رتبه های بالا را کسب کنند.

شجاعی گفت : از ساعت ۱۱ شب به وقت کشورمان مسابقات مردان و از ساعت یک بامداد چهارشنبه بانوان مسابقات خود را آغاز می نمایند.

شجاعی در ادامه گفت جلسه بسیار خوبی با تام دیلن دبیرکل اجرایی فدراسیون جهانی داشتیم که نتایج مطلوبی داشته است از جمله برگزاری مسابقات بین المللی بصورت ثابت سالیانه در کشورمان و ثبت آن در تقویم ورزشی جهانی، اعلام آمادگی جهت هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات آسیایی تهران که آذرماه سال جاری است و همکاری موثر در زمینه آموزش و پژوهش و برگزاری مسابقات برای نوجوانان و جوانان بود که که آقای تام دیلن از این مباحثه استقبال و قول همه گونه همکاری را دادند.

شایان ذکر است در این مسابقات تیم های ملی ریکرو مردان و زنان کشورمان و در رشته کامپوند رضا زمانی نژاد حضور دارند


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.