شجاع خلیل زاده :فوتبال کرمان بسیار راحت محمدی را از دست داد / خوب شد که دربی مساوی شد،به نفع ما است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مدافع سپاهانی ها می گوید مهم جایگاه فعلی سپاهان در جدول رده بندی نیست.مهم این است که آنها در پایان فصل جزو تیم های صدرنشین خواهند بود.

به گزارش ممتاز؛شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش سپاهان  بسیار زود در ترکیب سپاهان جای خود را پیدا کرد و توانسته یکی از خریده های خوب این تیم باشد . او که از کرمان در فوتبال ایران شناخته شده است نسبت به فوت مهدی محمدی ابراز ناراحتی می کند.او در گفت و گو با خبرآنلاین حرف های بسیاری زد و مدعی شد که اگر کسی دنبال تماشای بازی زیباست بازی سپاهان را تماشا کند

مهدی محمدی فوت کرد،کی خبر را شنیدی ؟

ظهر دیروز متاسفانه این خبر بسیار بد را شنیدم .واقعا ناراحت شدم . بی نهایت آدم خوبی بود.در چند سالی که در کرمان بودم یکی از بهترین آدم هایی که دیدم مهدی محمدی بود و هنوز باور ندارم فوت کرده است . فوتبال کرمان بسیار راحت او را از دست داد و مثل او را دیگر نمی تواند کرمان داشته باشد . جا دارد به خانواده اش تسلیت بگویم واسمش که می آید فقط نام خوب به ذهن همه نقش می بندد.

از سپاهان بگو که چرا این همه نوسان دارد ؟

سپاهان نوسانی ندارد. ما طبق هدفمان پیش می رویم . در بازی با راه آهن باید برنده بازی می شدیم ولی متاسفانه در چند بازی در گلزنی بدشانس بودیم . چیزی از دست ندادیم که نگران باشیم . مهم نیست اکنون کجای جدول هستیم مهم آخر فصل است که جایگاه تیم ها قطعا تغییر می کند .

اکثر بازیکنانی که سپاهان خریده است در این تیم هنوز عملکرد خوبی نداشتند نظرت چیست ؟

من قبول ندارم . همه بازیکنانی که به سپاهان آمدند عملکرد خوبی دارند و از بهترین های ایران می باشند . هیچ مشکلی هم نیست و سپاهان امسال مدعی قهرمانی است.

از حضور در این تیم راضی هستی ؟

هر بازیکنی در فوتبال ایران آرزو دارد یکبار هم که شده بازی در سپاهان را تجربه کند . وقتی می خواستم تصمیم بگیرم به چه تیمی بروم با بازیکنان بسیاری در تیم ملی مشورت کردم و بسیاری از بازیکنانی که در پرسپولیس و استقلال بودند پیشنهاد دادند که به سپاهان بروم . اینجا همه چیز برای پیشرفت محیاست اما رقابت بسیار نزدیک است.

بازی در کنار هادی عقیلی چطور است ؟

هادی بازیکن با تجربه ای است و سالهاست که در سطح اول فوتبال بازی می کند . بسیار خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد .

نظرت در مورد دربی چیست ؟

بهتر که مساوی شد. این امتیاز از دست دادن ها به نفع ماست . هر چقدر این دو تیم امتیاز از دست بدهند ما استقبال می کنیم . به هر حال هم پرسپولیس و هم استقلال رقیب ما می باشند.

تیم مس هم بحران بدی دارد،قبول داری؟

مس تیم خوبی است و تماشاگران خوبی هم دارد . آرزو می کنم این تیم از بحران خارج شود . چون جایگاه مس اینجای جدول نیست .

نظرت در مورد حذف اردو های تیم ملی چیست ؟

در این موردهمه بزرگان حرف زده اند و صحبت من بی مورد است . من تابع نظر بزرگان فوتبال هستم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.