شخصیت شما در کیف شما پنهان است!

 

وقتی که تلفن همراه یک مرد زنگ میزند او بی هیچ زحمتی طی یکی دو ثانیه دست در جیب میکند و به تلفن جواب میدهد. جواب دادن زنان به تلفن همراه البته، داستانی جدا دارد.

موبایل خانم زنگ میزند ولی موبایل در کیف دستی اوست. بنابراین او بایستی دستش را در کیف دستی فرو کند و اینقدر بگرداند تا چیزی که ابعادش مشابه موبایل باشد به دستش بخورد. این کار البته همیشه به همین آسانی برگزار نمیشود. بیشتر مواقع برای پیدا کردن تلفن، اول باید کیف دستی بزرگ را از روی دوش به زمین گذاشت و کلی از خرت وپرت هایی را که عمری برای جمع آوری آن صرف شده از کیف به بیرون ریخت.

اینکه واقعاً در کیف دخترها چه جور خرده ریزهایی روی هم سوار شده که تلفن موبایل را اینگونه اسیر نگه میدارد برای بسیاری از مردها جای سؤال و حیرت است. به هر حال، واقعیت این است که کیف دستی احتمالاً از لازمترین ملزومات برای یک زن امروزی به شمار میآید.

چکیده ای از کل زندگی یک زن در کیف دستی او فراهم آمده و احتمالاً بررسی داخل این کیف دستی بهترین راه برای شناختن شخصیت اوست.لیندا رینولدز، یک روانشناس ساکن دبی میگوید: “کیف دستی یک زن، تصویری واقعی از شخصیت اوست”. او لوازم اصلی شخصی زندگی خود را در کیف با خود همراه میبرد، بنابر این مجموعه این لوازم گویای نوع شخصیت اوست”.

لوازم آرایش، کلید و سوئیچ، تلفن همراه، دفترچه خاطرات، هر زنی چیزهای دیگری را با خود همراه دارد ولی میشود گفت اعضاء هر گروهِ شخصیتی، تقریباً چیزهای مشابهی با خود دارند. بانوان منظم وسایل خود را مرتب در کیف میچینند. خودمریض پنداران عطر و دستمال مرطوب بهداشتی و مُسکن و آسپیرین و اینها با خود دارند و تیپ های هپلی هپو احتمالاً هر چیز دم دستشان می آید درون کیفی بزرگ می ریزند و تا چیزی نشکند ترتیبی به لوازم خود نمیدهند.
هر دختری یک جور کیفی دارد و کیف*ها چه بهم ریخته باشد چه مرتب، آنچه که معلوم است اینست که کیف دستی تسلط ویژه*ای بر خانم*ها دارد تا جائی*که میتواند باعث ایجاد یا به هم خوردن یک رابطه بشود.
این شاید مقداری اغراق میز باشد ولی هیچ موقع دست کم نگیرید که کیف دستی زنانه چه کارها میتواند بکند!

شخصیت شما در کیف شما پنهان است

زیربغلی:کیف دستی ایی که کوچکترند و خوب زیر بغل قرار میگیرند نشانه کلاس و فرهیختگی هستند. یک زن شاغل معمولاً ز این نوع کیف دستی استفاده میکند.

گنده و جادار:کیف ای بزرگ، قلنبه و حجیم برای حالت ای غیر رسمی هستند و معمولاً*جوانترها به ست می یرند. این جور کیفها بیشتر برای دخترانی هستند که وسایل زیادی لازم دارند. دخترهای خاکی و کم خرج معمولاً کیفهای بزرگ حمل میکنند.

آلامد:کیف دستی ایی با مارک طراحهای بزرگ مد اغلب به خاطر قیمت ای بالایشان با بانوان شیک و پرخرج مربوط دانسته میشوند. البته اینکه خانمی مدتها پس ا نداز می کند تا یک کیف مد روز بخرد نشان میدهد که پشتکارش برای به دست آوردن چیزهایی که دوست دارد زیاد است.

چمدانک:

زنانی که کیف مستطیلی چمدانی شکل به دست می گیرند دوست دارند که منحصر به فرد باشند. اینگونه خانمها نظر و سلیقه خود را دارند و از دیگران دستور قبول نمی کنند.

کیف چرمی با زیپ و سگک:زنان حامل این نوع کیف ا معمولاً دوست دارند آن روی هیجانی و پرتمنای خود را به دیگران نشان بدهند. آنها گرایش به این دارند که پیش از آن که فکر کنند عمل کنند و همیشه آماده تفریح و خوش گذراندن اند.

 

نقل از کیوسک

همکاری در فروش - کیف الیزابت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.