شخصیت شناسی نیما شاهرخ شاهی

درکل بدبین است. به موسیقی کلاسیک  عشق می‌ورزد . هیچ وقت هیجان‌زده نمی‌شود   و برای رسیدن به هدف‌هایش از قدرت  و تلاش فراوانی برخوردار است. او به خوبی می‌تواند افراد را سرگرم کند .


  فردی تحلیلگر است

طبق گفته‌های نیما شاهرخ شاهی، او  اگر روزی پدر شود از کارهای فرزندانش سر درمی‌آورد بدون اینکه نیاز به کنکاش خاصی داشته باشد. شاهرخ‌شاهی در این‌باره می‌گوید: می‌دانم فرزندم لحظه به لحظه‌اش را چگونه سپری می‌کند و چه برنامه‌ای برای زندگی‌اش دارد، پس فرزندم نمی‌تواند سر من کلاه بگذارد.



  آدمی اجتماعی و فعال است

نیما شاهرخ‌شاهی به همراه دیگر عوامل فیلم «آخرین سرقت» همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) در سینما آزادی،‌ بلیت‌های این فیلم را می‌فروخت.

  من را روی جلد کار کنید

نیما شاهرخ‌شاهی علاقه خاصی برای رفتن روی جلد مطبوعات دارد و انتظار دارد که عکسش روی جلد کار شود. هرچند که این پیشنهادش زیاد مورد استقبال مطبوعات قرار نمی‌گیرد ولی معتقد است؛ « روی جلد رفتن کاری ندارد فقط مقداری پول به مجله می‌دهی و می‌گویی  عکس مرا جلد کن اما چه فایده! خوب است  به دلیل کیفیت بازی روی جلد رفت و من دوست دارم این اتفاق برایم بیفتد.»



اگر جلوی رشد نابجای اعتمادبه‌نفسش را نگیرد خیلی زود تبدیل به آن دسته از افرادی می‌شود که به اصطلاح می‌گویند «اعتمادبه‌نفس کاذب» دارند
اعتمادبه‌نفسش باعث شده خود را با غول‌های سینمای ایران مقایسه کند، اجازه نمی‌دهد فیلم کیش و مات را با فیلم‌هایی مثل چارچنگولی و چشمک مقایسه کرد و از گفته‌هایش اینطور برمی‌آید که گمان می‌کند در فیلم‌هایی مثل «درباره الی…» و «هامون» بایداز او و امثال او استفاده می‌‌شد.


  اعتماد به نفس کاذب

نیما از آن دسته هنرمندانی است که بعد از فیلم پارک‌وی، با انتخاب‌هایش تبدیل به بازیگر درجه ۲ حتی درجه ۳ شد. اما همچنان اعتمادبه‌نفسش را حفظ کرده و می‌گوید: حتی بازیگرانی مثل پرویز پرستویی، رضا کیانیان و عزت‌الله‌انتظامی هم در کارنامه هنری‌شان آثار بد و ضعیفی وجود دارد که به دلیل پول در آنها بازی کرده‌اند، حتی بیشتر مواقع ممکن است یک بازیگر به واسطه رودربایستی با کارگردان در فیلمی حاضر شود!



 از روند اتفاقات شکایت دارد

شاهرخ‌شاهی عدم حضورش در فیلم‌های مطرح سینما را با این جمله توجیه می‌کند: الان تهیه‌کنندگان فقط بازیگرانی را که روی جلد مجلات هستند، انتخاب می‌کنند. به طور حتم دلیل اصرارهای او برای حضور در جلد مجلات همین گفته خودش است. چیزی که به رابطه نه چندان مناسب او با مطبوعات رابطهای مستقیم دارد…


  شخصیتی متضاد دارد و جزئیات را تجزیه و تحلیل می‌کند

نیما یکی از جذابیت های سینما را، بازی کردن در نقش‌های متفاوت می‌داند و می‌گوید: من ژانر وحشت را خیلی دوست دارم و فکر می‌کنم در بازی کردن این ژانر هم خیلی تبحر دارم. اما بعد از «پارک‌وی» برای اینکه از کلیشه دوری کنم زیاد سمت این ژانر فیلم نرفتم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.