شرایط خوبی برای شکست ملوان انزلی داریم

۱۴م دیماه ،

عبدالصمد مرفاوی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به خوبی می‌دانیم که در مصاف با تیم رده‌ پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر بازی بسیار دشواری در پیش داریم اما با شناخت کافی به مصاف حریف خود می‌رویم و ضمن تلاش برای جبران دو امتیاز از دست رفته در تساوی هفته قبل برابر ذوب آهن، برای ابراز شایستگی‌های صبا تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان تیم فوتبال صبای قم و به خصوص خط حمله این تیم، بیان داشت: در این دیدار مهاجمان صبا باید قدر موقعیت‌ها را دانسته و با قدرت بازی کرده و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: بازیکنان ما در دو بازی اخیر به شکلی بسیار خوب برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کردند که ثمره آن ارائه بازی مناسب برابر پیکان و ذوب آهن بود اما در بازی جمعه با ملوان انزلی باید در بهره بردن از فرصت‌های گلزنی دقیق‌تر بوده و برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از تیم‌های حاضر در لیگ برتر این فصل داریم در فوتبال این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به هیچ عنوان با اینکه ملوانی‌ها که در حال حاضر در بین تیم‌های بالای جدولی می باشند را حریفی تلقی نمی‌کنیم که نتوان آن را شکست داد.

مرفاوی در خصوص شرایط بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار عنوان کرد: به جز مجید حیدری که محروم است و یکی دو بازیکن مصدوم که هنوز به شرایط ایده آل نرسیده‌اند، سایر بازیکنان در سلامتی کامل به سر می‌برند و برای انتخاب ترکیب مناسب در بازی عصر فردا دست کادر فنی باز است.

وی تاکید کرد: در بازی با ملوان انزلی نفرات خود را در آمادگی کامل در اختیار داریم و با توجه به اینکه موقعیت خوبی برای صعود در جدول داریم، تیم ما کاملا با انگیزه است و امید زیادی داریم تا با کسب پیروزی دیگری انزلی را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که با کسب سه امتیاز دیدار برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی، فرصت صعود به مکان‌های بالاتر جدول رده‌بندی را داریم و این مهم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

دیدار صبای قم و ملوان انزلی از هفته سوم دور برگشت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ عصر جمعه پانزدهم دی ماه در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری تختی انزلی برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.