شرایط کنونی کشور تصمیمات احساسی دولت را نمی‌طلبد

۱۲م دیماه ،

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های مداوم دشمنان علیه نظام گفت: در شرایطی که دشمنان هر روز در حال توطئه علیه کشورمان می باشند دوری از تصمیمات احساسی و ناگهانی می‌تواند کمک موثری برای مقابله با این مشکلات داشته باشد.

کامران زارعی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عزل و نصب‌های اخیر در دولت اظهار داشت: با توجه به اینکه این روزها روزهای پایانی کارهای دولت است، فرصتی برای ایجاد تحولات چشمگیر  نخواهد بود.

وی ادامه داد: دستجردی اولین زنی بود که در جمهوری اسلامی ایران به وزارت رسید، و عزل وی می‌تواند یک اثر منفی بویژه در ذهن بانوان  ایجاد کند.

زارعی با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های مداوم دشمنان علیه نظام  بیان کرد: در شرایطی که دشمنان هر روز در حال توطئه علیه کشورمان می باشند دوری از تصمیمات احساسی و ناگهانی می‌تواند کمک موثری برای مقابله با این مشکلات داشته باشد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ایجاد اختلاف میان مردم خاطر نشان کرد: برکناری ناگهانی وزیر بهداشت قطعا سبب اختلاف‌افکنی میان مسئولین و حتی آحاد جامعه می‌شود که بر خلاف تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بوده و می‌تواند ضرر‌های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.