شرایط ثبت نام مسکن ویژه پایتخت نشینان اعلام می شود

معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: شرایط ثبت نام مسکن ویژه برای پایتخت نشینان در عید سعید فطر اعلام خواهد شد.

محمدرضامحمودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت مسکن در استان تهران گفت: ایجاد مسکن برای افرادی که فاقد مسکن هستند از چند سال پیش در دستور کار دولت قرار گرفت، لذا در همین راستا پروژه ی مسکن مهر در استان تهران اجرایی شد.

وی با بیان اینکه پروژه های مسکن مهر استان تهران دارای شرایط خوبی است، ادامه داد: با توجه به جمعیت این پروژه ها در شهرستان های اطراف پایتخت به اجرا درآمد و همین امر سبب شد افرادی که در شهر تهران زندگی می کنند از این نعمت بی بهره بمانند.

معاون استانداری تهران با اشاره به مطلب بالا افزود: در همین راستا ایجاد “مسکن ویژه” برای پایتخت نشینان در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر نیز در چند نقطه از تهران کار ساخت شروع شده است.

محمودی در تأکید بر اینکه در عیدفطر شرایط ثبت نام این مسکن اعلام می شود، تصریح کرد: ۱۰ سال سابقه سکونت در تهران، تأهل، عدم استفاده از وام دولتی و توان پرداخت ۱ میلیون تومان در ماه به عنوان قسط برخی از شرایط این پروژه است.

وی با اشاره به اینکه شرایط قیمت مسکن در تهران با شهرستان های اطراف تهران متفاوت است، خاطر نشان کرد: قیمت این مسکن های ویژه که مخصوص تهرانی است از پروژه های مسکن مهر اجرایی شده بیشتر خواهد بود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.