شرایط حمایت دانشگاه از پایان‌نامه‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی تدوین شود

۰۵م اسفند ،

35340.jpg

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات از راه‌اندازی کمیته تخصصی تبیین و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: تبیین درست مفهوم اقتصاد مقاومتی در میان اساتید و دانشجویان اولین گام در جهت فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌هاست.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر عصمت سوادی در نشست تخصصی کمیته‌های تبیین و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، خواستار تدوین شرایط حمایت دانشگاه از پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی در تمامی رشته‌های دانشگاهی شد.

همچنین حجت‌الاسلام توکلی معاون نهاد مقام معظم رهبری در منطقه ۸ دانشگاه آزاد نیز در این نشست با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی باید بصورت یک استراتژی، کاملا قابل درک برای عموم مردم باشد، تصریح کرد: از آنجاکه یکی از ارکان اساسی مقاومت اقتصادی، مردم می باشند، باید روندی را ایجاد کرد تا مردم با اشتیاق و میل باطنی به سمت اقتصاد مقاومتی متمایل شوند‌.

وی گفت: باید میزان فعالیت حوزه‌های مختلف در بحث اقتصاد مقاومتی بر اساس اولویت‌بندی بررسی شود. مجموعه‌های فرهنگی دانشگاه و بسیج دانشجویی وظیفه خطیری در تفهیم و توجه ویژه به بحث اقتصاد مقاومتی دارند.

دکتر پیام رازقی تهرانی سرپرست بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در این نشست گفت: باید مفهوم اقتصاد مقاومتی را درهمه بخشها وقسمتهای دانشگاه بصورت کامل مطرح کرد .

وی گفت: آموزش اندیشه‌های حضرت امام(ره) و مطرح کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری به دانشجویان با روش‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌تواند در روند فرهنگ سازی و ترویج درست مفهوم اقتصاد مقاومتی در دانشگاه کمک موثری باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.