شرایط سخت کرونا در کشور / لزوم آرایش جنگی نهادهای حاکمیتی و اجرایی

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اصل اولویت در تصمیم گیری ها باید سلامت مردم باشد و بر همین اساس امیدواریم با اتخاذ تصمیم های قاطع حاکمیتی، همکاری جدی تر دستگاه های اجرایی و همراهی مسئولانه تر مردم کشورمان در عمل به توصیه های بهداشتی شاهد توقف شیوع گسترده بیماری در کشور باشیم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: شرایط سخت و طاقت فرسای بیماری کووید-۱۹ در کشورمان، به گونه ای اقتضا می کند که کلیه دستگاه های دولتی و نهادهای حاکمیتی در کشور، به یک آرایش کاملا جنگی و با حداکثر توان وارد میدان نبرد با این ویروس شوند.

وی افزود: مسلما در شرایط فعلی کشور، احتمال تعارض جنبه های سلامت با مسائل اقتصادی و… وجود دارد، اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اصل اولویت در تصمیم گیری ها باید سلامت مردم باشد. امیدواریم با اتخاذ تصمیمات قاطع حاکمیتی، همکاری جدی تر دستگاه های اجرایی و همراهی مسئولانه تر مردم کشورمان در عمل به توصیه های بهداشتی شاهد توقف شیوع گسترده بیماری در کشور باشیم.

لاری تاکید کرد: مطمئنا همکاران ما در نظام سلامت کشور، به عنوان سربازان خط مقدم این نبرد سهمگین علی رغم سختی های فراوانی که متحمل شده اند، در این مسیر ناهموار تا زمان برچیده شدن این مهمان ناخوانده از مرزهای این مرزو بوم در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.