شرایط شرکت و منابع آزمون المپیادهای علمی سال تحصیلی ۹۲-۹۱ اعلام شد

۲۰م آذر ،

شرایط شرکت و منابع آزمون المپیادهای علمی سال تحصیلی ۹۲-۹۱ اعلام شد

شرایط شرکت و منابع آزمون المپیادهای علمی سال تحصیلی 92-91 اعلام شد

شرایط شرکت و منابع آزمون المپیادهای علمی سال تحصیلی ۹۲-۹۱ ، طی اطلاعیه ای از سوی باشگاه دانش پژوهان جوان اعلام شد.

به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: زمان برگزاری آزمون ها نیمه دوم بهمن ماه سال جاری خواهد بود و بخشنامه مربوطه به آن متعاقباً به استان های کشور اعلام خواهد شد.

این گزارش می افزاید: از پذیرفته شدگان سال اول متوسطه به منظور تشویق و آشنایی بیشتر با آزمون المپیادهای علمی جهت شرکت در آزمون مرحله دوم دعوت می گردد، ولی برگزیدگان تابستانی تنها از میان دانش آموزان پایه دوم و سوم (مطابق شرایط جدول پیوست ) انتخاب خواهند شد لذا دانش آموزان پایه اول با هر شرایطی فقط مجاز به ثبت نام آزمایشی در مرحله اول المپیادها می باشند.

براساس این گزارش، دانش آموزان پایه دوم که سال تحصیلی ۹۱-۹۰ در دوره آموزش تابستانی باشگاه دانش پژوهان جوان در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک ، شیمی، نجوم و اختر فیزیک حضور داشته و موفق به کسب مدال های نقره و برنز شده اند، در صورت علاقه مندی به شرکت مجدد در المپیادهای علمی یاد شده ملزم به شرکت در همه مراحل آزمون های سال تحصیلی ۹۲-۹۱ می باشند و فقط در صورت موفقیت به مراحل بعدی راه خواهند یافت.

همچنین دانش آموزان پایه دوم دارنده مدال برنز کشوری المپیاد کامپیوتر نیز همانند سایر متقاضیان باید در مرحله اول و دوم این المپیاد شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: براساس تصمیم کمیته های علمی فیزیک و ادبی، دانش آموزان سال دوم این رشته ها فقط بصورت آزمایشی در آزمون های مرحله اول و دوم المپیادهای یاد شده شرکت می کنند و به دوره تابستانی راه نخواهند یافت.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.