شرایط واگذاری مسکن مهر اعلام شد

۱۷م دیماه ،

به گزارش نوساز، چاغروندی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این که خرید و فروش مسکن با شرایط موجود امکان پذیر نیست گفت: در صورتی سند اعیانی ملک اخذ و دفترچه تخصیص اقساط را تحویل گرفته و به عنوان صاحب مسکن شناخته شود امکان خرید و فروش برای متقاضی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضی تنها می‌تواند سند اعیانی ملک خود را به متقاضی دیگر که شرایط مسکن مهر را دارد واگذار کند.

چاغروندی در ادامه تصریح کرد: تنها متقاضیانی که فرم (ج) آنها سبز باشد امکان خرید واحدهای مسکن را از مالکان مسکن مهر دارند.

مدیر عامل شهر تازه پرند در ادامه یادآور شد: خرید و فروش واحدهای مسکن مهر تنها باید با هماهنگی مدیران شهرهای تازه و مسئولان صورت گیرد.

گفتنی است؛ تا پایان سال ۹۲ تمامی ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در شهر تازه پرند به بهره برداری می رسد و ۲۰ هزار واحد از این تعداد تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل داده می گردد.

هزینه های اجباری محوطه سازی در مسکن مهر

معاون وزیر راه شهرسازی گفت: تسهیلات ۵ میلیون تومانی بانک جوابگوی این هزینه ها نیست بنابراین باید از متقاضیان دریافت شود.

محمد هادی رستمیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تمامی هزینه های که در پرو‍ژه های که در مسکن مهر انجام می گردد باید از متقاضیان دریافت شود گفت: پروژه های از جمله محوطه سازی وآماده سازی نیازمند هزینه هست است که باید از متقاضی دریافت شود.

وی ادامه داد: تسهیلات ۵ میلیون تومانی بانک که جوابگوی این هزینه ها نیست بنابراین باید از متقاضیان دریافت شود.

رستمیان با بیان اینکه درفرم های پیش فروش پروژه های این هزینه های به صورت علی الحساب نوشته شده است گفت: پرداخت هزینه ها برای محوطه سازی و آماده سازی مسکن مهر اجباری است.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای تازه اجباری بودن پرداخت هزینه های محوطه سازی را نداشتن هیچ منبعی دیگری برای پرداخت هزینه ها دانست.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت نام مسکن مهر باید تمامی شرایط خرید مسکن مهر را داشته باشند در غیر این صورت پس از بررسی در کمیسیون حذف می شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: درصورتی که متقاضی خود شرایط مسکن مهر را ندارد نیابد در مسکن مهر ثبت نام کند در غیر این صورت پس از بررسی در کمیسیون حذف می گردد.

ظرفیت مسکن مهر پرند تکمیل شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرفیت مسکن مهر پرند تکمیل شده و در آینده نزدیک ۱۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای تازه به بهره برداری خواهد رسید.

رستمیان با بیان اینکه ظرفیت مسکن مهر پرند افزایش داده نمی شود ،گفت: ۹۵ هزار نفر تاکنون در پرند ثبت نام کرده اند که در صورت افزایش متقاضی امکان افزایش ظرفیت وجود خواهد داشت.۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیز در مرحله اسکلت و سفت کاری قرار دارد.

افتتاح ۱۳۰ هزار واحد مسکن مهر در آینده نزدیک

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای تازه در ادامه توضیح داد: ۱۳۰ هزار واحد مسکن مهر تمامی مراحل نازک کاری آن از جمله درب و شیشه آنها نصب شده که در آینده نزدیک افتتاح می گردد.

وی درادامه خاطر نشان کرد: در صورتی که شرایط جوی اجازه دهد مرحله سفت کاری و نازک کاری ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیز به اتمام می رسد و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تمامی واحدهای مسکن مهر با امکانات و خدمات زیربنایی افتتاح می گردد گفت: مشکلات امکانات و خدمات زیربنایی پرند با کمک دستگاه های خدمات رسان و وزارت نیرو در حال پیگیری و تکمیل شدن است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای تازه با اشاره به اینکه وام خرید مسکن مهر افزایش داده نمی شود گفت: با تسریع در تحویل گرفتن واحدهای مسکن مهر خود هیچ نارضایتی از افزایش قیمت مسکن مهر نخواهد داشت.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.