شرایط و ضوابط ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۳

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

شرایط و ضوابط ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۳

شرایط و ضوابط ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 93

سازمان سنجش آموزش کشور شرایط و ضوابط ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۳ را اعلام کرد که بر این اساس ثبت‌نام آزمون از یکشنبه ۱۱ خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از فارس ، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ثبت‌نام برای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۳ منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از یکشنبه ۱۱ خرداد سال ۹۳ آغاز می‌شود و در روز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه پایان می‌یابد.

بر اساس این گزارش تمام داوطلبان متقاضی ثبت‌نام دراین آزمون که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش که در روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش منتشر می‌شود، باشند می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۳ در روز پنجشنبه ۲۳ مرداد برگزار می‌شود و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۲۰ مرداد تا چهارشنبه ۲۲ مرداد با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

اطلاعات مربوط به رشته‌های امتحانی و نحوه پذیرش در این رشته‌ها نیز در روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان و نشریه پیک سنجش اطلاع‌رسانی می‌شود.


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.