شربیانی:حق کشتی فرنگی ایران به معنای واقعی ضایع شد / نادوری فاحش بود

۳۱فروردین۱۳،

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:در مسابقات قهرمانی آسیا شایستگی قرار گرفتن روی سکوی اول را داشتیم.

مهدی شربیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ملی کشورمان در حالی امسال در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شد که بدنه اصلی تیم تغییر کرده بود و ما در فرصتی کوتاه تیم را آماده حضور در این مسابقات کردیم.


وی با بیان این که قصد هیچگونه توجیهی را ندارد ادامه داد: متاسفانه با شیطنت هایی که از سوی مسئولان برگزاری مسابقات صورت گرفت به جای آنکه دو روز قبل از مسابقات به هندوستان اعزام شویم  در آخرین لحظات و فقط چند ساعت مانده به وزن کشی به محل رقابتها رسیدیم.

شربیانی تصریح کرد :در جریان مسابقات نیز بچه ها تا جایی که امکان داشت مورد کم لطفی داوران قرار گرفتند و در واقع ناداوری ها برای همگان کاملا واضح  و فاحش بود.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی دوحه قطر اضافه کرد: داود گیل نیرنگ در وزن ۹۶ کیلو چندین بار حریف قزاق خود را ضربی فنی کرد اما داوران نه تنها به این موضوع توجهی نداشتند بلکه با امتیاز به حریف وی سبب شدند تا گیل نیرنگ در این مسابقه مغلوب شود.

مربی سنگین وزن های تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص عملکرد بشیر باباجانزاده نیز اظهار داشت: باباجانزاده از بهترین های وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشورمان است و علی رغم آمادگی و شایستگی که داشت با توجه به قوانین تازه دچار حوداث تلخ کشتی  شد و گرنه مطمئن باشید طلای مسابقات حق مسلم وی بود.

شربیانی در خاتمه خاطرشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا با هر کیفیتی به پایان رسیده و از این پس ما باید به فکر رقابتهای جهانی و حضور پرقدرت در این مسابقات باشیم که امید ورام دوستداران کشتی ما  را درراه رسیدم به این مهم حمایت کنند.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا که روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار شد با  کسب سه مدال نقره توسط عبدالمحمد پاپی، مهدی زیدوند و هادی علیزاده پورنیا در وزن های ۶۰، ۶۶ و ۷۴ کیلوگرم و دو مدال برنز طالب نعمت پور و داود گیل نیرنگ در وزن های ۸۴ و ۹۶ کیلوگرم پس از تیم کره جنوبی به مقام نایب قهرمانی این رقابتها رسید./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.