شربیانی: به دنبال هتریک قهرمانی هستیم/خوشبختانه شرایط مطلوب است

۲۶فروردین۱۳،

مربی سنگین وزن های تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با توجه به شرایط تیم به دنبال تکرار عنوان قهرمانی ۲ سال قبل هستیم.

مهدی شربیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: پس از آغاز تمرینات تیم ملی از روز ششم فروردین در ابتدا سعی داشتیم فضا و شرایط را برای فرنگی کاران مهیا سازیم که خوشبختانه این مهم به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: در این مدت بچه ها تمرینات تخصصی و فنی خوبی را برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر گذاشته اند و اعتقاد داریم تمامی نفرات اعزامی توانایی کسب مدال را دراین مسابقات خواهند داشت.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه دربارهٔ شرایط تیم قبل از اعزام اظهار داشت: برای حضور در چنین تورنمنتی اکثر نفرات اعزامی در عین جوانی تجربه لازم را دارند، فقط اینکه امیدواریم هرچه سریعتر مشکل روادید بچه ها حل شود تا از این جهت نیز آنها با استرسی روبرو نباشند.

وی دربارهٔ وضعیت ۲ کشتی گیر سنگین وزن تیم نیز گفت: هر ۲ فرنگی کار سنگین وزن ما یعنی امیر قاسمی منجزی و بشیر باباجانزاده در شرایط ایده آلی قرار دارند و هر کدام از آنها که قرار باشد برای تیم ملی در مسابقات آسیایی هند روی تشک بروند می توانند روی سکو قرار بگیرند اما این که چه کسی در این مسابقات به میدان خواهد رفت قبل از وزن کشی مشخص خواهد شد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام تلاش کادر فنی و اعضای تیم این است که در مسابقات قهرمانی آسیا همچون ۲  سال قبل بتوانیم روی سکوی اول قرار بگیرم که برای رسیدن به این مهم نیاز به حمایت دوستداران و اهالی کشتی داریم و امیدواریم ما را در این راه تنها نگذارند.

گفتنی است؛ مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۲۹ و ۳۰ فرودین در شهر دهلی نو کشور هند برگزار خواهد شد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.