شرط برگزاری مراسم عروسی در تلویزیون

۲۸م دیماه ،

تا پایان سال هفت هفته در پیش داریم که براساس مهریه‌ها و ازدواج‌های ساده، قرعه‌کشی را انجام می‌دهیم . الآن ۲۰ نفر ثبت نام کرده‌اند، ولی مطمئنا از امروز حجم بسیاری پیامک و تلفن خواهیم داشت، به همین سبب قرعه‌کشی می‌کنیم تا شرایط آن‌ها را بسنجیم.

ممتازنیوز: مجری برنامه «ویتامین ۳» که صبح امروز – ۲۸ دی‌ماه – اولین مراسم زنده عقد و ازدواج را روی آنتن برد، گفت: هفته پایانی صفر بود که اعلام کردیم در برنامه‌مان عروسی می‌گیریم. در همین یک هفته نزدیک به ۲۰ نفر ثبت نام کردند، البته روز به روزتعدادشان بیش‌تر می‌شود و ما قرار است از بین این تعداد، قرعه‌کشی کنیم.

سیدعلی ضیاء عنوان کرد: ایده اولیه این کار متعلق به افشین حسین‌خانی بود‌؛ او از روز اولی که برنامه «ویتامین ۳» داشت آغاز می‌شد، این ایده را داد که پنج‌شنبه‌ها این کار را انجام دهیم، ولی چون برنامه ما در ماه محرم و صفر آغاز شد، این ایده به تأخیر افتاد.

او افزود: تا پایان سال هفت هفته در پیش داریم که براساس مهریه‌ها و ازدواج‌های ساده، قرعه‌کشی را انجام می‌دهیم . الآن ۲۰ نفر ثبت نام کرده‌اند، ولی مطمئنا از امروز حجم بسیاری پیامک و تلفن خواهیم داشت، به همین سبب قرعه‌کشی می‌کنیم تا شرایط آن‌ها را بسنجیم.

مجری برنامه «ویتامین ۳» تأکید کرد: ترجیح ما این است که عروس و دامادها از مناطق مختلف ایران در برنامه‌مان حاضر شوند.

او در پایان از مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی – زوج هنری – که در برنامه امروز حاضر شده بودند، تشکر کرد و گفت: آن‌ها بدون هیچ انتظاری و فقط با لطف‌شان به این برنامه آمدند؛ وقتی فهمیدند قرار است ازدواج ساده‌ای داشته باشیم، استقبال کردند و دعوت ما را بسیار زود قبول کردند.

خبرگزاری ایسنا


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.