شرط ثبت نام انصرافیها برای ترم نخست تحصیلی اعلام شد

انصرافیهای دارای معدل ۱۵ به بالا برای ترم نخست تحصیلی ثبت نام می شوند

به گفته معاون امور دانشجویان داخل، آندسته از متقاضیان انصرافی که دارای معدل ۱۵ به بالا باشند و مشکل تطبیق واحد ندارند به زودی برای ادامه تحصیل ثبت نام خواهند شد.
مجتبی بذرافشان در گفتگو با مهر اضافه کرد: در صورتیکه سایر متقاضیان پذیرفته شده دارای تطبیق واحد باشند از نیمسال دوم تحصیلی پذیرش خواهند شد.

وی در این باره گفت: بررسی وضعیت دانشجویان انصرافی دارای معدل ۱۵ به بالا و سایر متقاضیان هم اکنون توسط دانشگاهها در مرحله بررسی قرار دارد و تا پایان هفته جاری نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

به گفته معاون دانشجویان داخل وزارت علوم، پس از اعلام دانشگاهها، نتایج نهایی در اختیار معاونت دانشجویان داخل گذاشته می شود که از طریق کد رهگیری نتایج به پذیرفته شدگان اعلام و در نهایت با معدل ۱۵ به بالا برای ترم تحصیلی جاری می توانند ثبت نام کنند.

بذرافشان همچنین درباه آندسته از انصرافیها که سال آغاز به تحصیلشان پیش از ۵۴ است، گفت: آغاز به تحصیل برخی متقاضیان مربوط به قبل از سال ۵۴ است و به سال ۴۹ نیز می رسد. دانشگاهها در حال بررسی این تقاضاها هستند.

وی درباره احتمال پذیرش این درخواستها اظهار داشت: بررسی تقاضاها به عهده دانشگاهها گذاشته شده است در صورتیکه مشکل تطبیق واحد نداشته باشند و شرایط تحصیل را بپذیرند تحصیلشان مانعی ندارد.


قدیمی ترین مطالب مرتبط

  • تصاویر/ پیر فلسفه ایران
  • ثبت نام میهمانی مبنای پذیرفته شدگان آزمون سراسری آغاز شد
  • همکلاسی‌های افغان امسال در کنار بچه‌های ما
  • برگزاری یک آزمون جدید برای دکتری
  • اعلام فراگیرترین آسیب های اجتماعی پایتخت


MIGNA

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.