شرط عجیب در قرارداد ستاره مهاجم پرسپولیس!

http://www.iran-iran.ir/wp-content/uploads/2015/06/taromi.jpg
گفته می شود مهدی طارمی قرار داد ۲ ساله با پرسپولیس دارد در حالی که او بازیکن آزاد است و همین امروز می تواند پرسپولیس را ترک کند.

مهدی طارمی در زمان پیوستن به پرسپولیس قراردادی دو ساله منعقد کرد ولی او اکنون بازیکن آزاد است. حال سوال هواداران پرسپولیس این است که چگونه سال دوم قرارداد طارمی و پرسپولیس از اعتبار ساقط شده است.

داستان از این قرار است که طارمی هنگام پیوستن به پرسپولیس، به قدری از خودش مطمئن بود که قید پیشنهادهای بالاتر را زد و برای بهتر شدن شرایط مالی قراردادش بندهایی گذاشت.

همان روز اول که به باشگاه پرسپولیس رفت از ذوب آهن پیشنهاد گرفت اما خودش هم می دانست که پرسپولیس را نه او و نه هیچکس دیگر نمی تواند با ذوب آهن تاخت بزند. به همین خاطر به پیشنهاد ذوبی ها “نه” گفت.

برخی می گویند بعد از توافق با پرسپولیس هم، استقلال و قلعه نویی حاضر بودند به او رقم بیشتری داده و خسارت پرسپولیس را هم بدهند، اما طارمی می دانست که این تغییر مسیر ناگهانی از پرسپولیس به استقلال برای او می تواند چقدر خطرناک بوده و فوتبالش را تحت تاثیر قرار دهد. حتی اگر جوانی باشد ناشناخته و بی نام و نشان. پس با همان رقم ۱۵۰ میلیون تومان در پرسپولیس ماند.

اما او چندان هم شیفته و سرگشته پرسپولیس نبود چرا که برای حضور در این تیم بزرگ شرط های جالبی گذاشت. طارمی از همان ابتدا چهار شرط در قرارداد خود گنجاند که با تحقق دو مورد از آنها قراردادش صد در صد افزایش می یافت و با تحقق سه مورد، سال دوم همکاری توافقی می شد.

این چهار شرط شامل رسیدن به حد نصابی از گل های زده، پاس گل و پنالتی، دقایقی بازی و نامه رضایت سرمربی بود.

مدیر برنامه های طارمی در این ارتباط اظهار داشت: «دقیقا حضور ذهن ندارم، ارقام مورد نظر برای حد نصاب چه بود، اما خوشبختانه هر سه مورد گل، پاس گل و دقایق بازی محقق شده بود، ضمن آنکه طارمی نامه رضایت حمید درخشان را دارد و هر ۴ شرط حاصل شده است.»

به این ترتیب قرارداد طارمی با توجه به افزایش صد درصدی و همچنین آپشن ها برای فصلی که گذشت از ۱۵۰ میلیون تومان به ۴۰۸ میلیون تومان سید و سال دوم همکاری هم توافقی شده است.

نکته دیگر این است که طارمی تاکنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان از قرارداد خود را دریافت کرده که این رقم کمتر از ۵۰ درصد ۴۰۸ میلیون تومان می شود. بر اساس آیین نامه نقل و انتقالات در چنین شرایطی، طارمی بازیکن آزاد محسوب می شود و از قید قرارداد منعقد شده با باشگاه پرسپولیس آزاد خواهد شد.

اخبار موثق دریافتی حاکی از آن است که در حال حاضر طارمی بالاترین پیشنهاد را از القادسیه دارد که معادل ۱٫۲ میلیون دلار است. همچنین گفته می شود وی از لخویا قطر پیشنهادی بالغ بر ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار دلار دریافت کرده است.

یک تیم میانی لیگ برتر ترکیه با حدود ۲۲۰ هزار دلار و یک هلندی نیز با حدود ۱۸۰۰ هزار دلار هم از تیم های خواهان طارمی عنوان شده اند. با این وجود طارمی هنوز مردد است و می خواهد بر اساس وضعیت خود در تیم ملی تصمیم گیری کند.

اما آنچه مشخص و قطعی به نظر می رسد این است که طارمی در حال حاضر بازیکن آزاد است اما خیال رفتن از پرسپولیس را نداشته و فصل بعد نیز سرخپوش خواهد ماند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.