شرط عجیب دولت روحانی برای پرداخت بودجه به ضرغامی

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

در حال حاضر حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان بودجه صدا و سیما هنوز توسط دولت یازدهم پرداخت نشده است در حالی که …

تاخیر در پرداخت بودجه صداو سیما از سوی دولت که در دوره قبل نیز مرسوم شده بود و دولتی ها در ازای شرط و شروط هایی بودجه رسانه ملی را پرداخت می کردند انگار به دولت یازدهم نیز سرایت کرده است.

گفته می گردد در حال حاضر حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان بودجه صدا و سیما هنوز توسط دولت یازدهم پرداخت نشده است در حالی که بعضی خبرها حاکی از ایجاد مشکلاتی در این سازمان به سبب عدم داشتن بودجه کافی است.

شنیده ها حاکی از این است اگر دولت بودجه صدا و سیما را ندهد ۴۰درصد پوشش زمینی فیبر های نوری این سازمان از دست خواهد رفت و این سازمان هنوز بسیاری از بدهی های خود به برنامه سازان خود را توسویه نکرده است.

اما ظاهرا دولت برای پرداخت این بودجه به رسانه ملی شرط و شروط هایی دارد که یکی از مهم ترین آنها برکناری دو معاون مهم ضرغامی است.

ظاهرا دولت از عملکرد علی دارابی معاون سیما و مجید آخوندی معاون سیاسی این سازمان راضی نیست و شرط اصلی خود برای پرداخت بودجه صدا و سیما را برکنار این دو معاون عنوان کرده است.

حال باید دید آیا رئیس سازمان صداو سیما تحت هر شرایطی حاضر به حفظ دو معادن خود است یا اینکه ترجیح می دهد دو بازوی اصلی خود را در ازای پرداخت بودجه از سوی دولت برکنار نماید.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. reza-srm:

    مانند میرحسین موسوی و مهدی کروبی حسن روحانی رابازداشت کنید قسم می خوریم حسن روحانی تا چند ماه دیکر در سیاست واقتصاد مورد تمسخر دوستان خودش می شود زیرا او بدهکار مجرمان و دول غربی است وبامردم مخلص نیست امیدوارم رهبر بودجه ای بیش از این به آقای سید عزت الله ضرغامی بدهد و دهن حسن کلیدساز را ببنددو حسن کلید ساز در سر سه تا شاخ در آورد بودجه حسن کلیدساز تو سر حسن کلید ساز بخورد حسن کلیدساز شاه کار نکرده بلکه گدا بازی و مسخره بازی نموده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.