شرط کارگزاران برای حمایت از نامزدی معروفترین فرد جناح اصلاح طلب

مرتضی سجادیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد برنامه های انتخاباتی حزب کارگزاران گفت: هنوز کار رسمی  صورت نگرفته است، اما به زودی خبرهایی خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کارگزاران هماهنگ با دیگر گروه‌های اصلاح طلب به انتخابات ورود پیدا خواهد کرد؟ گفت: هنوز معلوم نیست و بستگی به این دارد که چه کسی کاندیدا شود.

کارگزاران برای فعالیت انتخاباتی منتظر ورود کاندیداها است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تاکید کرد: تا زمانیکه کاندیداهای اصلاح طلب معرفی نشوند؛ کارگزاران حداقل به صورت جدی وارد مباحث انتخاباتی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه میل به حضور فعال در انتخابات در گروهها و احزاب سیاسی عاقلانه است و باید وجود داشته باشد، گفت: حضور کارگزاران در انتخابات به مصادیق بستگی دارد ممکن است کاندیدایی که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات معرفی کند کارگزاران از آن حمایت نکند و ممکن است هم حمایت کند.

شرط کارگزاران برای حمایت از معروفترین فرد جناح اصلاح طلب

سجادیان تاکید کرد: کارگزاران در بدو تاسیس تا کنون به دنبال آرامش و مصالح نظام بوده و قصد داشته افرادی را معرفی کند که شایسته، کارآمد و همسو با نظام باشند به همین دلیل شایعه می شود که گارگزاران تشکلی موسمی است؛ مطمئنا اگر کسی نباشد که این رویه را پی نگیرد و اصلح نباشد کارگزاران از آن حمایت نخواهد کرد، حتی اگر معروفترین فرد جناح اصلاح طلب باشد. 

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران همچنین در مورد کاندیداتوری محمدرضاعارف و محمدعلی نجفی، گفت: اگر عارف و نجفی قصد کاندیداتوری داشته باشند باید برنامه هایشان را  ارائه دهند و اگر برنامه های آنان مورد قبول کارگزاران بود از آنان حمایت خواهد کرد؛ اما تا کنون کسی اعلام کاندیداتوری نکرده و هنوز آقای عارف در تردید است که در انتخاب شرکت کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ابتدا باید سازوکار و برنامه ای برای انتخابات تدوین شود و سپس افرادی که ظرفیت دارند طبق آن برنامه انتخاب شوند، گفت: مطمئنا اگر قرار باشد کسی کاندیدا شود سازوکار انتخاباتی هم تشکیل خواهد شد.

سجادیان خاطرنشان کرد: باید تا یک ماه دیگر صبر کرد؛ چراکه تا آن زمان مواضع گروهها و جناح های سیاسی شفاف تر خواهد شد.

فعلا برنامه ای برای انتشار مجدد روزنامه کارگزاران ندارم

مدیر مسوول روزنامه سابق کارگزاران، همچنین در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که مدتها از رفع توقیف شدن روز نامه کارگزاران می گذرد آیا قصد ازسرگیری فعالیت رسانه ای خود را دارید؟ تصریح کرد: فعلا چنین قصدی را ندارم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.