شرکت بیش از ۱۱ هزار استاد در طرح ضیافت اندیشه

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

جام جم آنلاین: معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از شرکت بالغ بر ۷۷ هزار دانشجو و ۱۱ هزار و ۵۰۰ استاد دانشگاه در طرح ضیافت اندیشه خبر داد.

حجت‌الاسلام قریشی با اعلام این خبر، افزود: طرح ضیافت دانشجویی با تجربه‌ای دو ساله و با همکاری وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد در بیش از۱۱۰ دانشگاه کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۷ هزار نفر از دانشجویان در سطح کشور در این طرح شرکت دارند، اظهار کرد: بالغ بر ۱۳۰۰ استاد برای تدریس در این طرح پیش‌بینی شده‌اند که بخشی از اساتید خود دانشگاه و حدود نیمی از آنها نیز از اساتید حوزه علمیه هستند.

وی ادامه داد: این برنامه با اهداف پرورشی، فرهنگی و آموزشی برگزار می‌شود و دانشجویان در دوران طرح در کلاس‌ها و نشست‌های مختلف شرکت می‌کنند و با توجه به تداخل این برنامه با ماه رمضان برنامه‌های سحر و افطار نیز به این برنامه‌ها اضافه شده که مورد استقبال قرار گرفته است.

قریشی ادامه داد: در بخش اساتید که از سال گذشته با دستور شورای عالی فرهنگی مبنی بر دوره‌های دانش افزایی برای اساتید آغاز شده، دو بخش معرفتی و مهارتی دارد. بخش مهارتی بر عهده آموزش دانشگاه است و بخش معرفتی بر عهده نهاد است. در طول دوره نهاد برنامه‌های مختلفی را برای اساتید و خانواده آنها برگزار می‌کند که با توجه به شرایط منطقه متفاوت است.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.