شرکت زامیاد توان تولید بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی تجاری را دارد

تهران / واحد مرکزی خبر / اقتصادی /۰۲/۰۶
مدیر عامل شرکت زامیاد اعلام کرد : توان تولید بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی تجاری را داریم.
به گزارش روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا ، رضا سرائی گفت : گسترش تولیدات و توسعه اشتغال در کنار توسعه صنعتی و ارتقا کمی و کیفی محصولات و افزایش توان صادراتی از دستاوردهای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خواهد بود.
وی سال quotation mark تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی quotation mark را باعث خوشحالی و بازشدن راهی جدید برای اثبات توان صنعت ایرانی دانست.
سرائی افزود: quotation mark تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی quotation mark چند بخش را مورد توجه قرار داده ، که در ابتدا تولید ملی است؛ سال‌های دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد جایگاه و اهداف دشمنان کاملا مشخص و روشن بود به گونه‌ای که می‌توانستیم دشمن را در مقابل خود ببینیم و تهدیدها در مرزهای ایران اسلامی بود اما در روزگار فعلی تحریم‌ها مرزهای اقتصادی، صنعتی و ظرفیت‌های نیروی انسانی ما را هدف قرار داده است.
وی تصریح کرد : ایران در منطقه خاورمیانه و آسیای میانه بدون اغراق دارای ظرفیت بالایی در نیروی انسانی متخصص به نسبت دیگر کشورها است، از این رو ظرفیت و توان ما درمقایسه با کشورهای منطقه بالاست و در هر زمانی که این توان عرضه شد، آثار و توانایی‌های علمی و حرفه‌ای ایران در جهان باقی ماند.

IRIBNews RSS EconomicNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.