شرکت ۵۸۲ خیر مدرسه‌ساز در جشنواره خیرین استان

۳۱فروردین۱۳،

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان با اشاره به برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز در چهارم اردیبهشت‌ماه جاری گفت: از شرکت ۵۸۲ خیر مدرسه‌ساز در این جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش ،   ابراهیم امینی‌فرد گفت : هر ساله جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان‌ها برگزار می‌شود که این تداوم برگزاری جشنواره منجر به فرهنگ‌سازی در یک امر خداپسندانه شده و مورد استقبال اشخاص مختلف قرار گرفته است.  
وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز بازوی توانمند آموزش و پرورش در امر مدرسه‌سازی می باشند عنوان کرد: بسیاری از اشخاص از جمله خیرین مدرسه‌ساز با مشارکت در امر آموزش توانستند نقش مهمی را در باسواد کردن فرزندان این مرز و بوم ایفا کنند.
امینی فرد ادامه داد: امسال در تالار معلم همدان میزبان ۵۸۲ خیر مدرسه‌ساز در استان همدان هستیم که امیدواریم برگ زرین دیگری در تاریخ مدرسه‌سازی استان همدان رقم بخورد.
 وی با اشاره به تحقق ۵۲ درصدی وعده‌های خیران مدرسه‌ساز در استان همدان یادآور شد: در سال قبل از ۷٫۵ میلیارد تومان وعده داده شده خیران تاکنون ۳ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان محقق شده است.
 امینی‌فرد در پایان سخنانش گفت: خیران مدرسه‌ساز علاوه بر امر مدرسه‌سازی در مدارس استان نیز به عنوان هیئت امنا فعالیت دارند که دانش‌آموزان بی‌بضاعت را حمایت مالی می‌کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.