شروران عربده کش شمال کشور دستگیر شدند

شنبه ۲۷ خرداد – ۰۱:۳۴:۴۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری ۷ شرور عربده کش این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار انتظامی آریا، سرهنگ محمد عظیمی گفت: در پی شکایات متعددی که به پلیس آگاهی شهرستان های مختلف استان مازندران مبنی بر شرارت ۷ نفر شرور سابقه دار و خطرناک رسیده بود، پرونده این متهمین در دستور کار واحدعملیات ویژه پلیس اگاهی مازندران قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تلاش مستمر کاراگاهان این نیرو و با کنترل های نامحسوس و استفاده از فنون متنوع پلیسی،  هر ۷ متهم به نام های “راهب”، ” نیما “، ” آرش”، ” حسین”،  “محمد”  و دو زن به نام های ” ساغر ” و ” آرزو” دستگیر و به اداره آگاهی این استان منتقل شدند.
سرهنگ محمد عظیمی در تشریح این پرونده اظهار داشت: این متهمین با توسل به خشونت وبا استفاده ازقمه و چاقو و با توجه به اندام ورزیده ای که داشتند،  با اعمال زور وتهدید اقدام به سرقت درشهرستا ن های ساری ، بابل ، قائمشهر و آمل می کردند که با تلاش کاراگاهان زبده این پلیس، همگی آنها دستگیر و به جرایم خود اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران همچنین بیان داشت: در ادامه، بعضی از اموال مسروقه که توسط متهمین به فروش نرسیده بودند تحویل مالباختگان شد.
وی در پایان گفت: چندین ساعت فیلم از صحنه های زورگیری بوسیله قمه و چاقو که توسط خود متهمین فیلمبرداری شده بود، در حافظه کامپیوتر کشف و به پرونده آنها پیوست شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۶۱۳۳۴۴۶۲۲۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.