شروع به کار پایگاه خبری تحلیلی تدبیر ۲۴

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رونمایی از نزدیک ترین پایگاه اینترنتی خبری به رئیس جمهور

همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید به ریاست جمهوری دکتر روحانی پایگاه خبری تحلیلی تدبیر۲۴ در حمایت از دولت اعتدال روی کار آمد .

خبراقتصادی: این پایگاه اینترنتی www.tadbir24.ir با طراحی متفاوت و بخش های  تازه از امروز به جمع رسانه های آنلاین کشور پیوسته است.
مدیران این پایگاه اینترنتی در بخشی از معرفی آن آورده اند : فارغ از انتخاب جامع ملت فهیم ایران که خواستار مدیریت با تدبیر به جای مدیریت با تجهیز در سطح کلان ملی و در عالی ترین مقام اجرایی کشور شدند، دست اندر کاران پایگاه خبری تحلیلی تدبیر۲۴ نیز بر آن شدند تا اعتدال در رکن چهارم دموکراسی یعنی رسانه و حوزه فضای مجازی را نیز به نمایش بگذارند.
در  بخش دربارهٔ با ما در این پایگاه اینترنتی امده است : بر اساس همین شاخصه ها، تدبیر۲۴ در ادامه حرکت عظیم ملت در ۲۴ خرداد ماه پا به عرصه وجود می گذارد تا با فکر و طرحی نو، حوزه رسانه را به سوی مردم که صاحبان اصلی آن می باشند راهبری کند . تدبیر۲۴ می خواهد با همراهی و همیاری مخاطبان خود ادامه مسیر دهد و رسانه ای باشد از جنس مردم و برای مردم . این پایگاه اینترنتی نه به دستور کسی ایجاد شده و نه وامدار هیچ فرد و یا جریانی است . پایگاه خبری تحلیلی تدبیر۲۴ آمده است که پیوندی باشد میان خواسته های مردمی که همیشه حق دارند بپرسند و دولتی که با امید و اعتدال آمده است تا پاسخگو باشد. امیدواریم در طی طریق این راه رسانه ای نماینده شایسته ای برای مردم و آئینه مناسبی برای پوشش خدمات دولت و سایر نهاد های نظام باشیم .
این پایگاه اینترنتی نزدیک به رئیس جمهور به نشانی www.tadbir24.ir از امروز در دسترس علاقه مندان و مخاطبان قرار گرفته است .


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.