شروع ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه زابل

شروع ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه زابل

رئیس دانشگاه زابل گفت: ثبت نام از دانشجویان جدید الورود مقاطع کاردانی، کارشناسی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه آغاز شد.
محمود اوکاتی اظهار داشت: دانشگاه زابل در سال تحصیلی جدید در مقاطع کاردانی، کارشناسی و تحصیلات تکمیلی بالغ بر سه هزارو ۵۰۰ دانشجو پذیرش می کند.

وی گفت: از این تعداد دانشجو هزار نفر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی از اضافه شدن هشت رشته جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی به مجموع رشته ‌های این دانشگاه خبر داد و افزود: با درخواست دانشگاه زابل و با مساعدت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه توسعه و گسترش دوره های آموزشی، مجوز پذیرش دانشجو در پنج رشته مقطع دکتری صادر شده است.

رئیس دانشگاه زابل بیان داشت: دانشجویان پنج رشته یاد شده شامل آبیاری و زهکشی، اصلاح نباتات، اگرواکولوژی، بیماری های گیاهی و تغذیه دام از مهرماه سال آینده در این دانشگاه پذیرش می شوند.

وی گفت: همچنین از سوی دفتر گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد رشته های تکثیر و پرورش آبزیان، تولیدات گیاهی (اصلاح گیاهان باغی) و زبان و ادبیات عرب در مقطع کارشناسی ارشد و رشته باغبانی در مقطع کارشناسی در این دانشگاه موافقت شده که دانشجویان این رشته ها نیز از مهرماه سال آینده پذیرش خواهند شد.

دانشگاه زابل دارای هفت دانشکده، چهار پژوهشکده، یک مرکز تحقیقات و ۲۵۰ عضو هیئت علمی است.

ثبت نام دانشجویان جدید الورود

 

دانشجویان جدید الورود

 

دانشگاه زابل


پورتال اخبار دانشگاهی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عباس:

    سلام وخسته نباشید ازانکه جند رشته جدید در دانشگاه اضافه شده است بسیار خرسند واز تلاشهای شما عزیزان متشکریم لطفا در خصوص آوردن رشته های روانشناسی بالینی وتربیتی ( ارشد ) هم تلاش فرماید با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.