شروع دوباره گالری دی با نمایش آثار مهدی سحابی

۲۷م اسفند ،

گالری دی که به سبب تغییرمکان گالری دی از مردادماه سال ۹۱ تعطیل بود؛ پس از هشت ماه فعالیت اش را با برپایی نمایشگاه مجسمه و نقاشی های مهدی سحابی در فرودین ماه سال جاری از سر می گیرد.

فریال سلحشورمدیر گالری دی درگفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: با گذشت هشت ماه و خریداری یک فضای مناسب؛ گالری دی از فرودین ماه فعالیت‌اش را از سر خواهد گرفت. با توجه به دردسرهای موجود برای اجاره ملک برای فعالیت های فرهنگی؛یک مکان مناسبی را برای برپایی گالری در خیابان آفریقا خریداری کرده ایم و از پس گالری دی به صورت دائمی در این مکان برپا خواهد شد.

وی افزود: اولین نمایشگاهی که در گالری دی برپا خواهد شد، مجموعه ای از آثار نقاشی و مجسمه مهدی سحابی است که از سوی خانواده اش برای نمایش و فروش در اختیار گالری دی گذاشته شده است.

وی دربارهٔ فعالیت های این گالری از زمان راه اندازی تاکنون گفت: گالری دی با هدف شناسایی و معرفی جوانان، معرفی هنر امروزایران راه اندازی شده است و تاکنون توانسته ایم اهدافی چون معرفی و به نمایش گذاشتن مجموعه چاپ سنگی، چاپ دستی، معرفی عکاسان بزرگ جهان، عکس های قاجاریه، مجموعه های نقاشی پشت شیشه، معرفی کتاب های تاریخ هنرو حضور در حراجی ها را دنبال کنیم و تعطیلی هشت ماهه گالری هیچ تغییری در برنامه های آتی گالری دی نگذاشته است.
گالری دی در خیابان آفریقا؛خیابان عاتفی واقع شده است.

گالری دی از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و ازسال ۱۳۸۶ درمکان پیشین خود درپاسدران فعال بود.

انتهای پیام/۳۲/۳۱
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.