شروع زود هنگام طرح تابستانه

۱۵اردیبهشت،

رئیس پلیس راهور کشور گفت: به سبب تعطیلی زود هنگام مدارس پیش بینی می گردد اجرای طرح تابستانه زودتر از مورد مقرر آغاز و افزایش سفرها را در پیش داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سردار اسکندر مومنی افزود: با وجود افزایش طول طرح نوروزی و افزایش دوازده درصدی سفرها در نوروز امسال شاهد کاهش سوانح و حوادث جاده ای بودیم و در این خصوص نیز مصرف سوخت ۱۰ درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس راهور کشور با اشاره به چگونگی اجرای طرح تابستانه ی سال ۹۲ اظهار داشت: با توجه به مساحت بسیار و پهناور کشورمان استراحت گاه های بین راهی در جاده ها کم است  و در این خصوص با دستگاه های ذیربط همکاری های لازم به عمل آمده تا از توان و امکانات موجود دستگاه ها استفاده گردد و در سطح جاده ها استراحت گاههای بین راهی افزایش یابد.
سردار مومنی با اشاره به مغایرت آمار کشته ها تصریح کرد: آمار نهایی کشته ها توسط سازمان پزشکی قانونی اعلام می گردد و آماری که پلیس اعلام می کند آمار کشته ها و فوتی های سر صحنه تصادف است و این طبیعی است که آمار ها با هم مغایرت داشته باشد در هر حال هر دستگاهی گزارش های خودشان را می دهند .
رئیس پلیس راهور کشور خاطر نشان کرد: تا پایان دهه ۹۰ شاهد  افزایش تقاضای سفر و افزایش داشتن خودرو هستیم به همین سبب باید تغییرات عمده ای در راهبرد ها و رویکرد ها صورت گیرد تا شاهد کاهش  استمرار  کاهش تصادفات و سوانح جاده ای باشیم./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.