شروع سخت رافا بنیتس برابر آبی های منچستر

۰۵م آذر ،

***ترکیب احتمالی

 *چلسی

 Cech

Ivanovic, Cahill, Luiz, Cole

Mikel, Ramires

Hazard, Oscar, Mata

Torres

 *منچسترسیتی

 Hart

Maicon, Nastasic, Lescott, Zabaleta

Toure, Garcia

Silva, Nasri, Tevez

Aguero

به گزارش گل، رافا بنیتس در همان ابتدای آغاز کارش در چلسی ,جان تری مدافع و کاپیتان تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد,بازیکنی که در جریان تساوی ۱-۱ برابر لیورپول با مصدومیت روبرو شد و دست کم تا ماه دسامبر نمی تواند تیمش را همراهی کند.

 فرانک لمپارد و دنیل استوریج هر دو به دلیل مصدومیت از غایب های اصلی چلسی برای دیدار حساس یکشنبه شب برابر صدرنشین لیگ برتر جزیره خواهند بود.

 در سوی دیگر روبرتو مانچینی از بابت مصدومیت ونسان کمپانی ,کاپیتان تیمش نگران می باشد,این بازیکن در جریان بازی اخیر تیمش برابر رئال مادرید از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با مصدومیت جدی روبرو شد. بازی ای که با کنار رفتن دوباره منچستر سیتی برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان اروپا در همان مرحله گروهی شد.

 از دیگر بازیکنان مصدوم منچستر سیتی برای این بازی می توان به گائل کلیشی ,میکا ریچاردز و ماریو بالوتلی اشاره کرد و در پایان انتظار می رود تا جیمز میلنر پس از سپری کردن مصدومیتش آماده بازگشت به میادین باشد.

***آیا می دانستید؟

 •چلسی از دسامبر سال ۲۰۰۸ به بعد هرگز نشده که در سه بازی متوالی خود در استمفوردبریج از رقابت های لیگ برتر جزیره دست کم به یک پیروزی نرسد اما آنها در ۱۵ بازی اخیرشان در استمفوردبریج تنها دو بار باخته اند.

 •چلسی در هفت بازی اخیرش موفق به گلزنی شده اما گل هم نیز دریافت کرده.

 •چلسی پس از آرسنال تیمی است که بیشترین پیروزی های خانگی را برابر منچستر سیتی در لیگ برتر جزیره کسب کرده : چلسی ۲۰ پیروزی و آرسنال ۲۱ پیروزی.

 •کارلوس تبس مهاجم منچستر سیتی در شش بازی اخیرش برابر چلسی شش گل به ثمر رسانده.

 •در شش مصاف این دو تیم با یکدیگر در لیگ برتر جزیره پنج خطای پنالتی گرفته شده است.

 •منچستر سیتی در هشت بازی اخیر خارج از خانه خود هنوز شکست نخورده.و ۵برد به دست آورده است.

 •قهرمان فصل پیش لیگ برتر جزیره تنها یک بار طی ۱۱ ماه اخیر در لیگ برتر در بازی های خارج از خانه بیش از یک گل دریافت کرده اند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.