شریفات: از چند تیم بزرگ پیشنهاد دارم

۲۴اردیبهشت،

اسماعیل شریفات اظهارکرد: فولاد سال بسیار پر فراز و نشیبی داشت چرا که اوایل لیگ برای ما خیلی سخت بود و باتوجه به این‌که بازیکنان تیم هنوز با یکدیگر هماهنگ نشده بودند، در هفت هفته ابتدایی مسابقات، طبق آن چه مردم می‌خواستند نتیجه نگرفتیم.

به گزارش ایسنا ، وی بیان‌کرد: اگر ما در همین هفته‌ها یکی، دو برد به دست می‌آوردیم، شاید اکنون قهرمان لیگ بودیم. به هر حال اواسط لیگ شد و ما بسیار خوب کار کردیم و بهترین نتایج را به دست آوردیم. به نظرم در سه، چهار بازی آخر هم، متوسط نتیجه گرفتیم.

این بازیکن سرخ‌پوشان اهوازی ادامه‌داد: فولاد یکی از جوانترین تیم‌های لیگ است و به نظرم بسیاری از انتظارات را برآورده کرد و هیچ کس فکر نمی‌کرد که فولاد بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند و جزو مدعی‌ها باشد.

وی در ادامه سطح لیگ دوازدهم را خوب ارزیابی کرد و گفت: به نظرم لیگ در سطح بسیار خوبی برگزار شد. البته برخی تعطیلات آن بی‌موقع بود و سبب شد بعضی تیم‌ها متضرر شوند. به هر حال این وقفه‌ها به خاطر تیم‌ملی بود که همه ما نیز دوست داریم، نتیجه بگیرد. فکر می‌کنم درمجموع برای لیگ امسال برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفت.

وی عنوان‌کرد: امسال خیلی از تیم‌ها از نظر مالی مشکل داشتند و به نظرم تمام تیم‌های لیگ از ابتدا تا انتهای جدول از نظر فنی تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد با یکدیگر اختلاف داشتند و تفاوت این تیم‌ها از نظر مالی بود.

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان که داوری لیگ دوازدهم را در برخی مسابقات به ضرر تیمش می‌داند، اظهارکرد: به نظرم ما امسال از داوری بسیار ضربه خوردیم و در دو، سه بازی که امتیاز آن برای ما حساس بود، قضاوت‌هایی به ضرر تیم‌مان شد ولی درکل داوری خوب بود.

وی با بیان این‌که وقفه‌های لیگ برای بعضی از تیم‌ها منفعت داشت، عنوان‌کرد: تیم‌هایی که خوب نتیجه نمی‌گرفتند، باوجود این وقفه‌ها می‌توانستند خود را بازسازی کنند و البته ممکن بود به ضرر تیم‌هایی باشد که خوب نتیجه می‌گرفتند.

شریفات در ادامه با بیان این‌که یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارم، گفت: فولاد آسیایی شده است و باتوجه به این‌که به عنوان عضوی از فولاد تا این جا با این تیم بوده‌ام و به این مجموعه بزرگ کمک کرده‌ام، می‌توانم در این تیم کارم را ادامه دهم. البته از چند تیم بزرگ کشور هم پیشنهاد دارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.