شرکت‌های ایرانی فعالتر در نمایشگاه‌های استانبول حاضر شوند

۱۲م آذر ،

سرکنسول ایران در استانبول ضمن بازدید از غرفه‌های ایرانی شرکت کننده در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی‌های فن آوری اطلاعات و علوم نرم افزاری که از نهم تا دوازدهم آذرماه در مرکز نمایشگاه بین‌المللی استانبول CNR دایر است خواستار حضور قویتر و فعال‌تر شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های بین‌المللی استانبول شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، همزمان با برپایی این نمایشگاه، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع پلاستیکی نیز در مرکز نمایشگاه بین‌المللی تویاپ TUYAP با حضور تعدادی از شرکت های ایرانی فعال در عرصه مواد خام محصولات پلاستیکی و انواع مونومرها و پلیمرهای شیمیایی دایر شده است که محمود حیدری، سرکنسول کشورمان ضمن بازدید از غرفه های ایرانی به تبادل نظر با نمایندگان شرکت‌های ایرانی پرداخت.

در این گفت‌وگو نمایندگان شرکت‌های ایرانی ضمن بیان مشکلات موجود در زمینه انتقال ارز و بعضی موانع گمرکی، حمایت بیشتر نهادهای دولتی از فعالان بخش خصوصی را خواستار شدند.

به گزارش ایسنا، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در قالب ۹ شرکت تولیدی – صادراتی کشورمان در فضای مفیدی به مساحت ۲۵۴ متر مربع در دو بخش تخصصی نمایشگاه تویاپ شرکت کرده است.

در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی‌های فن‌آوری اطلاعات و علوم نرم افزاری استانبول نیز ۱۶ شرکت ایرانی فعال در زمینه علوم فن آوری و نرم افزاری در فضایی به مساحت ۲۲۰ متر مربع، محصولات و فن آوری‌های علمی خود را در حوزه های تکنولوژی سیستم‌های اطلاعاتی، طراحی الکترونیکی، سیستم‌های نرم افزاری، طراحی تمبرهای سه بعدی و پرداخت‌های الکترونیکی به معرض نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.