شرکت‌های توزیع بدون دریافت مطالبه به شهرداری ها واگذار می‌شوند

۲۱ آبان ،

666-10.jpg

رییس کمیسیون شوراها و امورد اخلی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت که در این جلسه مقرر گردید که شرکت‌های توزیع بدون دریافت مطالبه‌ای به شهرداری‌ها واگذار شوند.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در کمیسیون شوراها بررسی و کلیات آن به تصویب رسید، گفت: این طرح در مورد واگذاری شرکت‌های توزیع همچون برق و آب است که در صورت داشتن بدهی به شهرداری‌ها، این شرکت‌ها بدون دریافت مطالبه‌ای به شهرداری‌ها واگذار می‌شود.

وی به بررسی طرح الزام دولت به تمرکززدایی در این کمیسیون اشاره و اظهار کرد: کلیات این طرح در کمیسیون شوراها رد شد، چراکه باور ما مواد مندرج در این طرح عینا در قانون برنامه پنجم توسعه آمده است که بهتر است طبق قانون برنامه کارها اجرایی شود.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس همچنین با بیان اینکه طرح یک سریعتی دهیاری‌ها در کمیسیون شوراها مورد بررسی قرار گرفت گفت: یک سریعت این طرح در صحن علنی به تصویب رسیده بود که در جلسه کمیسیون شوراها نیز کلیات و جزییات آن به تصویب رسید، همچنین نظرات کمیسیون‌های فرعی رسیدگی‌کننده به این طرح یعنی فرهنگی، انرژی، برنامه، صنایع و عمران نیز دریافت شد که به نظر می‌رسد هفته آینده این طرح در صحن علنی مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.