شرکت‌های موفق جهان چگونه استخدام می‌کنند؟

برای یک آگهی جذب نیرو چند صد رزومه دریافت کردید و نمی‌دانید چطور می توانید فرد مورد نظرتان را از میان آنها انتخاب کنید؟ تازه گاهی اوقات هم با اینکه حسابی دقت می‌کنید پس از گذشت چند ماه به ناکارآمدی کارمند جدید پی می‌برید و مجبورید نیروی دیگری را استخدام کنید و به قول معروف روز از نو و روزی از نو. شاید هم تازه فارغ‌التحصیل شده‌اید و از اینکه در آزمون‌های استخدامی شرکت‌های بزرگ پذیرفته نمی‌شوید متعجب شده‌اید و دوست دارید بدانید که اصلا این آزمون‌ها به دنبال چه چیزی هستند.

فرقی نمی‌کند مدیر باشید یا جویای کار. درصدد استخدام نیروی کار باشید یا در پی کاری جدید. تجربیات شرکت‌های موفق جهان در جذب و استخدام نیروهای کارآمد برای شما جالب خواهد بود. فکر می‌کنید در این شرکت‌ها چه فرایندی برای استخدام تعریف شده است و اثربخشی فرایند استخدام چطور سنجیده می‌شود و کارکنان چگونه اجتماعی‌سازی می‌شوند؟

از ۲۰ رازی که برای موفقیت در استخدام بهترین‌ها وجود داردآگاهی دارید؟ چطور می‌توانید در فرایند استخدام نوآوری کنید؟ در مورد برند استخدام چه می‌دانید؟ می‌دانستید که رفتار شما با کارکنان فعلی می‌تواند به استخدام نیروهای کارآمد در آینده کمک کند؟۱۰۰ سئوالی که در آزمون‌های استخدامی مطرح می‌شوند کدام‌ها هستند؟ در شرایط بحران اقتصادی که بیشتر کشورهای جهان را در بر گرفته است، شرکت‌های بزرگ به جای استخدام نیروهای جدید از چه تدابیری استفاده می‌کنند؟

به گزارش خبرآنلاین، «شرکت‌های موفق جهان چگونه استخدام می‌کنند» با زیر عنوان «راهنمای مدیران برای جذب و استخدام بهترین ها» نام کتابی است تالیف دکتر بهزاد ابوالعلایی که توسط انتشارات سازمان مدیریت صنعتی چاپ شده و پاسخگوی این سئوالات در عرصه جذب و استخدام است. ابوالعلایی علاوه بر سابقه تدریس دانشگاهی سال‌ها به عنوان مشاور منابع انسانی در شرکت‌های موفق ایرانی فعالیت کرده و حاصل تجربیات تلفیقی خود در دانشگاه و سازمانها را در این کتاب به رشته تحریر درآورده است. مطالعه این کتاب به کلیه مدیران، کارکنان، جوانان جویای کار و محققان عرصه منابع انسانی توصیه می‌شود.

سازمان مدیریت صنعتی این کتاب را با قیمت۶۵۰۰ تومان منتشر کرده است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.