شرکت بیش از ۱۶ هزار نفر از پرسنل و خانواده مرزبانی در کلاس های حفظ قرآن کریم

۲۰خردادماه،

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا از ثبت نام و شرکت بیش از ۱۶ هزار نفر از پرسنل مرزبانی استان ها و خانواده آنان در کلاس های حفظ قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام علایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به برکات معنوی انس با قرآن عنوان داشت: بیش از ۱۴ هزار نفر از مرزبانان و ۲ هزار نفر از خانواده آنان در سراسر استان های مرزی برای شرکت در دوره های حفظ قرآن کریم ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز کلاس های قرآن کریم از ابتدای خرداد ماه تصریح کرد: سعی بر آن داریم تا با استفاده از اساتید مجرب در بحث حفظ قران کریم انشاالله دوره اول حفظ را تا پایان آبان ماه امسال به پایان برسانیم.

حجه الاسلام علایی در ادامه گفت: در راستای کمک هر چه بیشتر به علاقه مندان به حفظ قرآن کریم بیش از ۷ هزار سی دی ترتیل قرآن و ۱۲ هزار جلد قرآن جیبی در بین علاقه مندان توزیع شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا در پایان گفت: بیش از ۵۰۰ کلاس تا رده گروهان ها تشکیل شده و اساتید حفظ قرآن با حضور در سطح پاسگاه های مرزی نیز کلاس های سیار حفظ قرآن را برگزار می کنند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.