شرکت بیش از ۲ هزار نفر در طرح ملی مفتاح/ مشارکت پیام نمای شبکه ۲ در طرح مفتاح

اردیبهشت ۱۴۰۳

محمدصادق محسنی کبیر در گفتگو با خبرنگار معارف ممتاز نیوز، با اشاره به مخاطب میلیونی تلویزیون گفت: اطلاع رسانی از طریق تلویزیون، منجر به آگاهی هزاران نفر از برنامه های خاص می گردد.
وی تصریح کرد: براین اساس پیرو مذاکرات صورت گرفته با مدیریت پیام نمای شبکه دو سیما توافق شد تا اطلاعیه طرح ملی “مفتاح” در پیام نمای شبکه دو سیما نصب گردد.
محسنی کبیر با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار نفر از سراسر کشور در ۱۰ روز اول ثبت نام از این طرح ملی استقبال کرده اند، افزود: با توجه به توافق صورت گرفته با پیام نمای شبکه ۲ سیما انتظار می رود با آغاز اطلاع رسانی این طرح از طریق پیام نمای شبکه ۲ این عدد به ۱۰ هزار نفر در مرحله اول ثبت نام برسد.
وی درخصوص طرح ملی مفتاح توضیح داد: طرح ملی مفتاح تازهترین روش در آموزش مفاهیم قرآن کریم است که به صورت تلفنی توسط اساتید مجرب آموزش داده می گردد.
وی افزود: این طرح در مدت ۱۵ تا ۱۸ ماه طی ۵ تا ۶ ترم آموزشی براساس سطوح علمی هر فرد برگزار می گردد که متقاضیان پس از دریافت برنامه آموزشی و بسته کمک آموزشی به صورت منظم هفته ای دو مرتبه یا مرتبه تحت آموزش اساتید پشتیبان خود قرار می گیرند و طی فرآیند آموزشی با لغات قرآن و ترجمه آن، قواعد عربی و ترجمه آیات و عبارات براساس کتاب های مفاهیم استاد وکیل آشنا می شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر ثبت نام، می توانند با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند و یا به آدرس اینترنتی www.ehoda.com مراجعه نمایند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.