شرکت بیش از ۳۱ هزار دانشگاهی در هشتمین جشنواره حکمت مطهر

۱۱اردیبهشت،

شرکت بیش از ۳۱ هزار دانشگاهی در هشتمین جشنواره حکمت مطهر

شرکت بیش از 31 هزار دانشگاهی در هشتمین جشنواره حکمت مطهر

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از شرکت بیش از ۳۱ هزار دانشجو و استاد در جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ˈسید مجید قریشیˈ با بیان اینکه اختتامیه هشتمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان سراسر کشور با عنایت به لزوم صرفه جویی در بودجه های فرهنگی به صورت مجازی برگزار می گردد، اظهار داشت: اعلام تدریجی اسامی بیش از ۲۰۰ نفر از برندگان بخشهای شانزده گانه جشنواره از ابتدای اردیبهشت آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

 وی استفاده از روش های تازه به منظور کاستن از مشکلات اجرایی را از دیگر ویژگی های این دوره از جشنواره حکمت مطهر برشمرد و افزود: طراحی پایگاه اطلاع رسانی جشنواره و امکان برگزاری همزمان پنج آزمون به همراه قابلیت دانلود منابع و مطالعه آنلاین همچنین طراحی سیستم پیامکی که همزمان ۲۰ آزمون را برگزار می کند سبب افزایش مخاطب و کاهش محسوس هزینه ها شد که این اقدامات می تواند در سایر جشنواره های فرهنگی کشور نیز به عنوان الگو استفاده شود.

قریشی به تشکیل دبیرخانه های اقماری جشنواره حکمت مطهر در دانشگاههای آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: جشنواره هشتم حکمت مطهر در قالب مسابقه کتاب ماه مطهر در سال جاری ادامه خواهد داشت از همین رو، آمار شرکت کنندگان جشنواره همچنان در حال افزایش است.

هشتمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان سراسر کشور در بخش ویژه استادان دانشگاه در رشته های نگارش کتاب و مقاله نویسی و در بخش دانشجویی در رشته های وبلاگ نویسی، پژوهش، ادبی و هنری، مسابقه «نوای مطهر» طراحی و اجرا شد.

بخش های ویژه همسفر تا بهشت برای زوج های دانشجو، راهیان قبله برای دانشجویان عمره گزار و شهید مطهر برای دانشجویان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور از دیگر بخشهای این جشنواره بوده و اسامی برندگان بتدریج از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.hekmatmotahar.com اعلام خواهد شد.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.