شرکت سیج راهکارهای مدیریت منابع سازمانی خود را از طریق خدمات پردازش ابری مایکروسافت عرضه می‌کند

۱۷
اردیبهشت

شرکت سیج راهکارهای مدیریت منابع سازمانی خود را از طریق خدمات پردازش ابری مایکروسافت عرضه می‌کند

همکاران سیستم- شرکت سیج اعلام کرده بخشی از نرم‌افزارهای مدیریت منابع سازمانی (erp) خود را به محیط خدمات پردازش ابری مایکروسافت منتقل کرده است. تحلیل‌گران معتقدند تقاضای شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر برای استفاده از خدمات پردازش ابری، شرکت‌های عرضه‌کننده نرم‌افزارهای مدیریت منابع سازمانی را به سمت عرضه راهکارهای مبتنی بر فناوری پردازش ابری سوق می‌دهد.

به گزارش وب سایت computerworld شرکت سیج قصد دارد برخی از راهکارهای خود را از طریق خدمات پردازش ابری مایکروسافت که آزور (azure) نامیده می‌شود، در سراسر جهان عرضه کند. اما در حال حاضر این نرم‌افزارها را فقط برای استفاده کاربران اروپایی به محیط پردازش ابری منتقل کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت سیج هم‌اکنون نرم‌افزارهای sage 200 و sage murano را از طریق فناوری پردازش ابری مایکروسافت به ترتیب برای کاربران بریتانیایی و اسپانیایی عرضه می‌کند. شرکت سیج اعلام کرده است در حال توسعه محصولات مختلف خود برای عرضه جهانی است و قصد دارد آنها را با مجموعه نرم‌افزاری آفیس ۳۶۵ مایکروسافت نیز یکپارچه کند. خدمات پردازش ابری به شرکت سیج کمک می‌کند نرم‌افزارها و راهکارهای خود را در آن واحد در اختیار هزاران سازمان و شرکت کاربر در سراسر جهان قرار دهد.

شرکت سیج در حالی اقدام به انتقال نرم‌افزارهای مدیریت منابع سازمانی خود به محیط خدمات پردازش ابری مایکروسافت کرده است که در بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط با راهکارهای dynamics erp مایکروسافت رقابت می‌کند. این شرکت در بسیاری از بازارها با دیگر عرضه‌کنندگان مطرح نرم‌افزارهای مدیریت منابع سازمانی مثل نت سوئیت و workday رقابت می‌کند. هم اکنون بسیاری از این شرکت‌ها در تلاشند تا راهکارهای erp خود را از طریق فناوری‌های پردازش ابری ارائه کنند.

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.