شرکت فراورده های غذایی و قند چهار محال در فرابورس درج شد

مدیر پذیرش فرابورس از درج شرکت فرآورده های غذایی و قند چهار محال به عنوان بیستمین شرکت در بازار دوم خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فراورس ایران، سید مهدی علم الهدی با اعلام این خبر افزود:شرکت فرآورده های غذایی و قند چهار محال پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان شصت و هشتمین نماد معاملاتی و بیستمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد.

همچنین در پایان مبادلات  امروز ، ارزش معاملات فرابورس با معامله ۵۰میلیون اوراق به ۴۰۱٫۴ میلیارد ریال رسید.بیشترین حجم معاملات را ذوب آهن اصفهان داشت که با معامله۲۹٫۵ میلیون سهم ، نرخ هر سهم آن ۲۳۵۶ ریال رسید.بیشترین رشد قیمت را در میان شرکت های فرابورسی بیمه دی کسب کرد که با رشد ۴٫۹نرخ هر سهم آن به ۲۸۸۰ریال رسیدوکمترین رشد قیمت به بانک دی تعلق داشت که با ۴٫۸درصد افت نرخ هر سهم به ۱۲۵۷ریال رسید. 

ادامه رقابت عرضه عمده ذوب آهن به دلیل رقابت در دقایق پایانی جلسه معاملاتی در نماد ذوب۴ تا قیمت ۴،۸۹۴ ریال، ادامه رقابت به فردا سه شنبه  مهر۱۱ موکول شد.  
بازگشائی نماد معاملاتی شرکت بیمه دی نماد معاملاتی شرکت بیمه دی ،پس از ارائه اطلاعات شفاف سازی، از امروز با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵ درصد معامله می شود. 

توقف نماد معاملاتی شرکت هلدینگ توسعه معادن وصنایع معدنی خاورمیانه  
نماد معاملاتی شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه ، برای برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام در چهارشنبه ۱۲مهر ، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن هم با رشد اندک به ۵۹هزارتومان رسید./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.