شرکت گاز استان آذربایجان شرقی پیشرو در اجرای پروژه های مسکن مهر می باشد

دوشنبه ۲۹ خرداد – ۰۷:۴۶:۱۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا -مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: این شرکت از دستگاه های اجرایی پیشرو در اجرای پروژه های مسکن مهر بوده که از تمام تلاش خود در جهت بهره مندی تمامی اقشار محروم جامعه از نعمت الهی گاز بهره جسته است.
  به گزارش خبرگزاری آریا از تبریز ،ولی ا… دینی با اشاره به اجرای حدود ۹۳ کیلومتر شبکه گازرسانی به مسکن مهر در اقصی نقاط استان افزود: تاکنون ۴۸۳۱ مورد اشتراک پذیری از واحدهای مسکن مهر انجام پذیرفته است.
وی ادامه داد: هم اکنون ۲۷ پروژه مسکن مهر در سطح استان فعال می باشد و پیش بینی می گردد با به ثمر رسیدن این پروژه ها، تعداد مشترکین مسکن مهر استان به ۲۶۴۳۴ مورد افزایش یابد.
مهندس دینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هم اکنون ساکنان ۹۴۱ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخورداراند تصریح کرد: از ابتدای امسال ۱۱ روستا به شبکه گاز متصل شده و زمینه بهره مندی ۷۰۱ خانوار ساکن این روستاها از گاز طبیعی فراهم گردیده است.
وی متراژ شبکه گازرسانی اجرا شده در سالجاری را ۱۶۱ کیلومتردانست و اظهار داشت: تعداد ۲۴۹۲ مشترک شهری و روستایی در سالجاری از نعمت الهی گاز بهره مند گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به برنامه ها و تمهیدات اتخاذ شده در ارتقای کیفی و کمی بخش گازرسانی در استان خاطرنشان کرد: اولویت اصلی این شرکت صیانت از منابع انرژی کشور به عنوان سرمایه های ملی و انتقال و توزیع این نعمت الهی به اقصی نقاط استان خصوصاً بخش های تولیدی و صنعتی در راستای تحقق توسعه پایدار می باشد.
    

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۷۲۲۴۶۱۶۷۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.