شرکت ۵۰ هزار دانشجو در طرح ضیافت اندیشه

جام جم آنلاین: معاون فرهنگی نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: طرح «ضیافت اندیشه» تابستان امسال با شرکت۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در جمع خبرنگاران افزود: این طرح۲۰تیر تا۱۰شهریور در۱۰۳دانشگاه برگزار خواهد شد و دانشجویان می توانند تا پایان خرداد برای شرکت در این طرح از طریق پایگاه اینترنتیziafat.ir ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح دانشجویان علاوه بر شرکت در برنامه های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و هنری در کلاس های معارف اسلامی، اخـــلاق اسلامی و انقلاب اسلامی شرکت می کنند که برای آنان معادل چهار واحد درسی محسوب می شود.

معاون فرهنگی نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها؛ برگزاری کرسی های آزاداندیشی، جلسات نقد فیلم و گفتگوهای آزاد را از جمله برنامه های اجرا شده در طرح ضیافت اندیشه دانشجویی بیان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی همچنین به اجرای طرح ضیافت اندیشه استادان در تابستان امسال اشاره و اضافه کرد:‌ این طرح در۸۰ دانشگاه و با شرکت۷هزار استاد از دانشگاه های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح مباحث اسلامی شدن دانشگاه ها، تعامل دین و علم و مشاوره با دانشجویان برای استادان دانشگاه ها در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: در طرح ویژه استادان که از۲۱تیر آغاز می شود؛ استادان ۱۸دانشگاه به همراه خانواده به مدت ده روز به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.