شریعتمداری:مسیر من از تخریب نمی‌گذرد

۰۸اردیبهشت،

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد، مسیر حرکت خود در انتخابات ریاست جمهوری را یک مسیر اخلاقمدارانه که الگویی از رفاقت و رقابت برای تقویت وجه جمهوریت است خواند و اظهار کرد: مسیر حرکت من از تخریب نمی‌گذرد و اعتقاد دارم باید نقاط ضعف فعلی را تبدیل به قوت کرد و نقاط قوت را نیز ارج نهاد.

عضو شورای راهبری روابط خارجی با اشاره به ضرورت جذب نیروهای لایق و کاردان و متعهد برای بهبود وضعیت اقتصادی و دیپلماسی گفت: برای محقق شدن این امر از هیچ اقدامی فروگذار نخواهم کرد و تلاش دارم در این خصوص اقدامات اساسی و اثرگذاری انجام دهم.

وی با ضروری خواندن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری که از سوی مقام معظم رهبری حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است، گفت: باید با رفتار اخلاقی در عرصه رقابت، انتخابات را زیبنده نظام برگزار کنیم و از بعضی رفتارها و پرده‌دری‌ها که در قبل انجام و سبب ناخرسندی روح شهدا شد اجتناب کنیم.

شریعتمداری، ائمه جمعه را پدر همه سلایق در جامعه خواند و افزود: باید دست عطوفت و مهربانی ائمه با مشی معتدل شامل همه اشخاص در جامعه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به انتخابات پیش رو، بر ضرورت وجود انتقاد و تقابل فکری در جامعه تاکید کرد و گفت: حتی ائمه اطهار در زمان خویش از وجود انتقاد استقبال کرده و اجازه تقابل فکری و انتقاد در جامعه را ضروری می‌دانستند.

وی با بیان اینکه “برای شکل دادن به حماسه سیاسی یک رقابت لازم است و برای یک حماسه اقتصادی، یک رفاقت”، شرایط فعلی انقلاب اسلامی را یک امتحان بزرگ توصیف کرد و افزود: در این مقطع زمانی همانند ۳۴ سال اخیر این بار نیز مردم قطعا از این امتحان برزگ سربلند خارج خواهند آمد و امیدوارم مسئولان و رقبای این دوره از انتخابات نیز از آن سربلند خارج شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: حماسه هیچگاه در بستر دروغ، تهمت و تخریب شکل نگرفته و نخواهد گرفت و اگر حماسه تبدیل به هیجان شود در واقع نامش دیگر حماسه نخواهد بود، چراکه حماسه باید همراه با شجاعت، غیرت، صحت و رفاقت باشد.

ملک‌حسینی در پایان گفت: در انتخابات آتی، مردم نیازمند مردان بزرگی می باشند که بتوانند کشور را بر بستر پیشرفت و اقتدار قرار دهند و همچنین ریشه تمام دشمنان این انقلاب را بخشکانند.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج نیز در این دیدار گفت: بر اساس آیات قرآن کریم همه مردم فارغ از دین و اعتقاد آنان مورد عنایت پروردگار می باشند و خداوند متعال تمامی بندگان خود را دوست دارد.

وی وجود همه سلایق را برای حضور در انتخابات لازم و ضروری دانست و افزود: حضور حداکثری یعنی حضور همه سلایق بنابراین این یک امری غیر قابل انکار است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به وجود دشمنان کشور اظهار کرد: ما یک مملکت وسیع و دارای امکانات خوب و ملتی خوش سابقه هستیم که ان‌شاءالله همه گردنه‌های سخت را با همت مردم و تلاش مسئولان پشت سر خواهیم گذاشت.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.