شریعتمداری ؛ ناخدای شجاع

به گزارش گروه خاکریز سایبری بولتن نیوز، نویسنده وبلاگ «طلبه بسیجی» در آخرین مطلب وبلاگش نوشت:

از بزرگان خود آموخته ایم که در هر پست و مقامی که باشیم ، اگر در گفتار و یا کردار خود مرتکب خطایی شده باشیم ، بدان اعتراف کنیم و در صدد جبران آن خطا باشیم .
در این صحرا و وادی غبار آلود سیاست ، که برخی سیاستمداران برای به کرسی نشاندن حرف خود و شکست دادن رقیبان از هیچگونه دروغ و تهمتی دریغ نمیکنند ، دیروز شاهد بیانیه ای از طرف مدیر مسئول روزنامه کیهان ، جناب آقای حسین شریعتمداری که مالامال از عذرخواهی و طلب بخشش و غفران از خدای منان بود .
آقای شریعتمداری کسی هست که بدلیل افشای مسائل پشت پرده انقلاب مخملی سال ۸۸ مورد هجمه بنگاه های فرافکنی غرب و بی بی سی بوده و همچنین به جهت مبارزه با جریان موسوم به حلقه انحرافی ، بدترین اهانت ها را از برخی رسانه های داخلی تحمل کرده است ، اما با این حال وقتی که به اشتباه و خطای خود پی برد ، با متانت کامل و متواضعانه به اشتباه خود اقرار کرده و از کسانی که بدلیل قضاوت ناصواب خود ، به آنها جسارت شده بود ، عذرخواهی کرد .
عذرخواهی کردن در این شرایط ، نشان دهنده دو چیز است : اول دیانت و دوم ، شجاعت آن فرد است ، و مدال شجاعت و جوانمردی برازنده آقای شریعتمداری است .

پ . ن : ما ارادت قبلی و فعلی به جناب آقای شریعتمداری داریم ، اما ارادت قلبی بنده مختص به امام خامنه ای است .


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.