شریفات: آرزویم قهرمانی فولاد است اما به استقلال گل بزنم شادی نمی‌کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تسنیم نوشت:

اسماعیل شریفات در خصوص دیدار فولاد مقابل بنیادکار ازبکستان در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر بیشتر کارشناسان و مردم این روزها فولاد بهترین تیم فوتبال ایران است، چون تیم ما قدرت و صلابت خود را در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا در ۳ بازی گذشته نشان داده است.

وی افزود: در دور رفت لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتیم و امتیازات خوبی را نیز کسب کردیم اما قطعاً دیدارهای دور برگشت از بازی‌های دور رفت دشوارتر است به همین دلیل ما روی دیدارهای دور برگشت تمرکز کرده‌ایم و به خوبی می‌دانیم که باید امتیازات کامل ۲ بازی خانگی مقابل بنیادکار و الجیش را بگیریم.

مهاجم فولاد خوزستان حمایت تماشاگران خوزستانی را در دیدارهای پیش رو تعیین‌کننده خواند و گفت: هواداران خوزستانی در این فصل همواره از ما حمایت خوبی داشته و سنگ تمام گذاشته‌اند و اگر در بازی‌های آینده هم ما را مانند چند بازی اخیرمان تشویق و حمایت کنند قطعاً در بازی با بنیادکار و دیدارهای پایانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج ممکن را کسب خواهیم کرد.

شریفات با اشاره به شرایط تیم بنیادکار ازبکستان گفت: در دیدار رفت مقابل بنیادکار در دقایق تلف شده بازی برده را مساوی کردیم اما این بار قطعاً در خانه فقط برای پیروزی تلاش خواهیم کرد، چون هدف ما اول شدن در گروه‌مان است. از سوی دیگر من به دنبال آن هستم که اولین گل آسیایی‌ام را با پیراهن فولاد مقابل بنیادکار به ثمر برسانم. البته یکبار با پیراهن استقلال به الریان قطر در لیگ قهرمانان گل زده‌ام اما هنوز با پیراهن فولاد موفق به انجام این کار نشده‌ام.

وی نتیجه دیدار با استقلال را برای فولادی‌ها تعیین کننده دانست و گفت:‌ در ورزشگاه غدیر اهواز فقط راه‌آهن بود که موفق شد از ما امتیاز بگیرد و به تیم دیگری باج نداده‌ایم. در اهواز هیچ تیمی نمی‌تواند به راحتی از فولاد امتیاز بگیرد و قطعاً استقلال هم کار سختی مقابل ما خواهد داشت.

مهاجم فولاد خوزستان ضمن تاکید بر اینکه اگر با پیراهن این تیم دروازه استقلال را باز کند، شادی نخواهد کرد،‌ گفت: آرزویم بالا بردن جام قهرمانی با پیراهن فولاد است و در واقع دوست دارم اولین جام قهرمانی‌ام در لیگ را با پیراهن فولاد بعد از کاپیتان‌مان بالای سر ببرم. در سال‌های گذشته یکبار با استقلال قهرمان جام حذفی شده‌ام اما دوست دارم قهرمانی در لیگ برتر را نیز در کارنامه‌ام داشته باشم و چه بهتر که این قهرمانی با تیم فولاد باشد.

شریفات در خصوص شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: با ۳ امتیازی که بیشتر از تیم دوم داریم همه چیز دست خودمان است. به عقیده من بازی با استقلال یک فینال کامل هم برای ما و هم برای استقلال است. بدون شک نمی‌خواهیم حساس‌ترین ۳ امتیاز فصل‌مان را از دست بدهیم، چون می‌دانیم با شکست و یا تساوی مقابل استقلال شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد می‌شود.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.